Montering af træktøj

HJÆLP
Jeg skal til syn i morgen, Mandag, med min Fiat. Har lige fået sat træktøj på, men mangler de elektriske installationer undtagen selve stikdåsen ved trækkrogen, som er monteret med ledningerne. Min "mekaniker" har brændt mig af. Er der nogen der kan forklare mig hvordan resten laves, for så vil jeg selv forsøge mig. Jeg har diagram, men er i tvivl om de mere almene ting, såsom hvordan en ledning forbindes sammen med eksiserende ledning til lygten, og hvor hele herligheden skal ende - på batteriet???

"en dum pige"
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mange tak for jeres svar. Det gik nu helt agurk det hele alligevel, altså synet. De elektriske installationer omkring træktøjet opgav jeg (og en ven) kl. 22 i går aftes. Så kl. 07:00 i morges startede jeg, og fandt kl. 07:40 et værksted, som påtog sig opgaven. Regning kr. 964,00. Til syn blev jeg kasseret, ikke pga træktøjet, som var ok, men de fandt 4 andre småting, som skulle udbedres (bilen er 4 år gammel). På vej hjem tabte jeg udstødningen på motorvejen, som INTET fejlede da jeg startede bilen i morges - og heller ikke fik nogle anmærkninger til syn. Blev bugseret på værksted (kr. 300) og bilen står nu på værksted og skal have ny udstødning + de 4 synsting repareret, og dertil nyt syn til 250.- så HVILKEN DAG...........
En af Murphys love siger, at når noget kan gå galt, vil det gøre det netop på det mest ubelejlige tidspunkt (og ofte vil der følge en masse andre med samtidigt).

Min konklussion er man sådan en dag fluks skal gå i seng, fjerne billeder over sengen som kan falde ned, spænde sig fast, så man ikke ryger ud af sengen ved en fejl, og lukke vinduer og døre, så ikke der kommer en hveps og et par forvildet fugleunger ind i soveværelset efterfulgt af en kampklar hankat.

Stakkel, stakkels Oda.

Mvh JørgenE

Mvh. JørgenE
Kære Jørgen E

Tak for dine venlige ord. Jeg har dog klaret den sidste del af dagen, indtil nu kl. 00:39, uden yderligere fortrædeligheder. Men jeg tror nu jeg fjerner billedet over sengen - blot for en sikkerheds skyld :-))

Oda
Kære Oda!
Det er en klog beslutning, for i morgen garanterer jeg, at du dog ikke også er blevet ramt at din bedstefars billede eller hvem det nu er - og dermed er du ude af Murpheys lov, og kan starte et normalt liv igen, indtil .......

Hvornår var det nu du skulle til syn?

Mvh JørgenE
(Er man bare ond - den stakkels Oda!)


Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis