Styrhus til fiskekutter..

Nu har jeg søgt div. steder efter et lille styrhus  .. det skal være et hus der er ca 1,5kvm i glasfiber med ruder og gerne ror.. har søgt på en hjemmeside i grenå men det ser ud som om det er til større både  .. er der ikke en der ligger inde med et.. eller kan henvise til nogen der gør..

MVH Hald
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er et indlæg her om det samme, mens du venter på svar.

Har du spurgt i Grenå om de kan lave et mindre?

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hej  Hald.

Det er nok ikke noget der sådan lige er på markedet hver dag, det bedste ville være om du kørte rundt til nogle havne og tjekkede om der stod et hengemt på oplagrings pladserne. Eller prøv at søge på DBA, der kan du eventuelt indsætte en anonce.

 

V.h.  Håndværkeren

ellers prøv her http://www.fornaes.dk/index-da.php de er medet flinke
Dette forum er lav-det-selv, så bare gå i gang.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Nu vil manden jo gerne have et styrehus i Glasfiber, min kære Lynæs
Så tror du ikke det vil blive alt for dyrt for ham hvis han først skal hen og bygge en form til støbningen.
Men jeg vil give dig ret, hvorfor ikke lave et i krysfiner på en blindramme og så belægge det med glasfiber. Det vil hvis det bliver gjort ordentligt kunne holde i mindst 50 år og til den tid har det tjent sig ind mange gange og manden får nok ikke brug for det længere på grund af alder.
En anden måde er at, skaffe sig en glat plade at støbe på, lave en ramme med de mål tingene skal ha'. Hvis rammen indv. er en kvart hulkel. vil man få et pænt hjørne når tingene samles. Der indstøbes f.eks. halverede paprør til afstivning.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis