hej jeg ved godt at der sikkert er flere andre debatter om det her men min puch virker stadig ikke
jeg har prøvet alt
skiftet tændrør, karburator, og alt muligt
jeg ved virkelig ikke hvad der er galt
jeg har haft 7 mekaniker til at se på den men der er ingen der kan finde ud af hvad der er galt med den
så hvis i har nogle ider til hvad det kan være så må i gerne komme med nogle foreslag
så kan jeg sige hvis det er noget jeg har prøvet