puch maxi k model

hej jeg ved godt at der sikkert er flere andre debatter om det her men min puch virker stadig ikke
jeg har prøvet alt
skiftet tændrør, karburator, og alt muligt
jeg ved virkelig ikke hvad der er galt
jeg har haft 7 mekaniker til at se på den men der er ingen der kan finde ud af hvad der er galt med den
så hvis i har nogle ider til hvad det kan være så må i gerne komme med nogle foreslag
så kan jeg sige hvis det er noget jeg har prøvet
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

det ligner en "hakkebræt" fra de syvene univers.

med cykelsadel og crosserstyr og bagskærm til cykel.!

unskyl udtrykket.!

har du renset benzinhane og kigget på platinerne.!

er den til bane brug med det udstyr på den.!!!

den trænger til renovering-!?!

den har fået en renovering
og ja jeg har sat nye platiner på og fået tjekket tændpunket den virker stadig ikke
og ja benzinhanenen har jeg oss tjekket
har fået fjernet bagskærmen og sat en ordenlig sadle på
"original" forskærm skal der også.!

jeg mener at man kan købe en "hale" til stellet(bagskærm)

har du tjækket tændspolen og kondensatoren

tænding 1 mm. før top

platin afstand 0.40 mm.

tændrør elektrode afstand 0.40 mm. til 0.50 mm.

og et billedet af dyret efter istandsættelse.?
jeg har prøvet det
men tror jeg ved hvad der er galt nu
pakningen på motoren var i stykker så der kom luft ind der
men har lige et andet spørgsmål
hvor stort skal tændrøret være på den
det er en puch K model
Annonce

når pakning er stykker så kan motoren ligeså godt pakkes om
så du allivel den skiller ad.!

tændrør med kort gevind. den står på tendrøret.!

 

nu har jeg prøvet alt
jeg har haft motoren af og skilt den af
jeg fandt ud af at der ingen pakning var på motoren så kom jeg noget flydende pakning på og jeg har skiftet alle pakninger på motoren og selve puchen der er ny kaburator på og helt nujt tændrør
der er gnist og den får benzin.
mit stempel er helt nyt og fungere som det skal. men det skidt gider fandme stadig ikke starte
jeg ved sq ikke hvad jeg skal gøre
der er intet galt med motoren siger de mekaniker jeg har haft til at kigge på den.
så hvis i har nogle gode forslag så kom med dem
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis