lysdæmper til en dobbelt kontakt


Hej

Jeg vil høre om der er nogen der har kenskabt til om der findes en lysæmper til en dobbelt kontakt.

De lysdæmpere jeg har set passer kun til en enkelt kontakt, så hvis der er nogle der har kenskab til en man kan sætte på en dobbel kontakt ville jeg blive enormt glad.

Mvh

Kim
Hej Jeg vil høre om der er nogen der har kenskabt... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Knud Erik den 10-05-2009 14:10
Hej

Det er godt nok noget tid siden dette spørgsmål blev oprettet, men vil lige kommet med mit svar, hvis andre skulle stå i samme problem.

Du lægger et kiprelæ ind i din dåse, så er du fri for at montere noget i el tavlen etc.

KIPRELÆ DÅSE 1S 230V - se mere her

Derefter kan du benytte din gamle afbryder, hvor du blot ligger en fjeder bag, så du får en korrespondance i stedet.

FUGA FJEDER FOR TRYKKONTAKT - se mere her

Dermed er du fri for at købe en lysdæmper fra overstående.

Med venlig hilsen
Knud Erik



Knud erik tak for dit svar, men der kommer nok en del og råber op om at sådan arbejde ikke er Lav Det Selv og der for må menig mand ikke vide hvordan det skal laves. De tror at alle selv vil/tør lave det. Alle må/kan (måske) murer men der findes stadig murer, og ting som ikke ret mange LDSér vil prøve at lave fra deres fag. Det samme er det med el.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

.

today is born, the seventh one.. born of woman the seventh son..

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis