Vista på en bærbar

Efter jeg har købet en ny bærbar compurter ( toshiba).
vil jeg gerne lave en ren installation af vista, men der fulgte kun nogen cd med fra toshiba med vista og programmer på. kan man ikke bruge den produkt key der sidder under den ?
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvis vi skruer tiden lidt tilbage til windoes 98 og xp , så havde alle en kopi liggende af sin xp og kunne frit kopier til sine bekendte, microsoft måtte find een løsning på det her, De gjorde det at , de præinstalleret windows på alle bærbarene , så når man købte en ny pc , så skulle man trykke på næste næste og udfør et par gange så skulle windows være klar inden for 15 min . Så desværre kan man ikke have den glæde at have en vista liggende i sin skuffe hvis der skulle gå noget galt.

under den første opstart, når man er i gang med installer , bliver man spurgt om " vil du brænde nogle sikkerhedskopiering af din styresystem , og alle filer osv. der er data nok til 5-6 dvd skiver . vista ligger sikkert hulter til bulta i de skiver.

du har kun en cd eller flere cder med toshia mother board driver , og andre medfølgende driver,

sådan er livet blevet :)

På forhånd tak :)

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis