Gasfyr

Hej folkens :)

Ville lige høre om der skulle være nogen der har lidt forstand på en gasfyr?
mit problem er nemlig at fyret er begyndt at bruge meget vand. normalt skal den stå imellem 1,5 og 2. men noglegange kan den bruge alt vandet, i løbet af en nat.... så den står på nul.
hva kan der være i vejen?
Hej folkens Ville lige høre om der skulle være... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvordan er du forsikret??
Har selv prøvet det samme i et 4 år gammelt hus - det var et af rørene, som var tærret gennem i en svejsning. Det blev fundet efter ca. 1 måned, med opbrydning af alle støbte gulve(badeværelser-gang med marmorfliser osv. - var sg. hyggeligt) - varmekameraer osv.
Til alt held sluttede forsikringen med at æde det. (Efter i første omgang, at hævde, at det ikke var pludseligt opstået skade, og sendt regning på ca. 50K videre(var i 1974))
Du skriver noget om tidligere ejer, hvilket også gør, at jeg nok lige ville få skødeskrivende advokat ind over. Og så ville jeg selvfølgelig lige finde en anden VVS'er, så jeg ikke var i tvivl om, om fejlen lå i rør eller fyr. Kan tilføjes, at mit vand "gik" hen over natten - mange gange, og man kunne intet se på sokkel - fugtpletter el. lign.

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Hej

Ja hvis jeg fylder lidt vand på, så er trykket på sin rette plads..
og det er virkelig meget lidt vand jeg fylder på, for at det passer igen. så jeg tror ikke det er en utæthed på rørene.
Skifter du trykekspansionsbeholderen er jeg 96,4% sikker på at dit problem er løst.
hej hans

du har fuldstændig ret.-. det var trykbeholderen. der kom en ny smed ud i fredags. og det var trykbeholderen. men samtidigt fandt de udaf, at der måske er et hul på et af rørene. noget som den anden vvs firma ikke så. så det er "lidt" træls.

1000 tak for alle svarene
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis