spareskinner fejl kvalitet

Hej

Jeg har fået monteret en del spareskinner i huset, enten er jeg meget uheldig eller hvad, jeg synes tit så virker de i et stykke tid, hvor efter de ikke fungere mere er der meget brads imelem eller er der mærker hvor kvaliteten er bedre, som man skal holde sig til 
Indtil videre har jeg fået dem byttet på garantien. Der er jo ikke så meget at spare hvis man skal købe nye jævnligt når garentien ikke er der mere
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
På en måde er der evigheds garanti på dem, hvis du husker at få en kvitering på den nye du får i bytte
Umiddelbart vil jeg sige at du belaster dem for meget?... Jeg har en del af dem både til computer og til tv. Og har aldrig haft problemer med nogle af dem.
1 Tv og 2 decodere(viasat og canal digital) på en skinne, det skulle den klare ca 100 watt.
måske er det bare en dårlig serie jeg har fået byttet hvergang.
hvordan er de 100wat defineret? mens alle apperater køre?

bag på dine apperater eller på nettet , vil dukunne se hvad appeareterne bruger i effekt , altså watt, stiger de over 100wat så har du svaret på de fejlagtige skinner m du belaster dem alt for meget så ,

jeg har kigget på en fladskærm , for at eje sådan en , de bruger omrking 200 watt , gennemsnitlige , så hvis jeg skulle have sådan en på så går der en i stykker, men er det standby defineret så burde du kunne have rigtig mange apperatere, de nyere tv bruger 0.3watt-til2-3 watt i standby.

På forhånd tak :)

Jo det er måske meget godt med de spare skinner, på den anden side syntes jeg det er noget pjat. Nu har jeg haft Pc i efter hånden mange år, og jeg har altid haft en afbryder siddende lige under bordet til alt tilbehøret incl skærm. Når jeg afbryder den er der kun strøm til selve Pc-en. Hvor svært kan det være at lave sådan en lille opstilling under bordet, og så iøvrigt have orden på alle ledningerne så der ikke er noget der ligger og roder.
Mit TV Og DVD afbryder jeg altid på apparaterne.
Det er kun doven skab at bruge sådanne spareskinner, og så selvfølgelig nogle smarte producenter der bare skal tjene penge på din dovenskab.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis