udstødningsophæng opel kadett

Det klaprer og vibrer meget ved 100 km/t. Det er nok katalysatoren der rammer varmeskjold. Gummiringene trækker ikke denne nok mod midten. Hvor skaffes små/ mindre ringe?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du checket din motorophæng ?. En af mine tidligere biler (2 ud af 3) revnede udstødninger pga. dårlige ophæng, som får udstødningen til at vibrerer i stykker. Dette er selvfølgelig ikke svar på dit spørgsmål, men måske løsningen på hvorfor de originale dele ikke gør deres arbejde som de skal. En katalysator er jo ikke billig hvis den rasler fra hinanden.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Tak for dit indlæg. Jeg er anske sikker på at det er midterophænget den er gal med. Jeg har haft den oppe at hænge på gør-det- selv værkstedet og set bagfra er ophænget midtfor v. kat for tæt på varmeskjoldets hø. side. De ringe man kan få til ophænget er så for store til at kunne trække nok mod venstre. Jeg tænkte på at give det lidt vold med løsnede skruer til manifolden som et forsøg for at trække mere mod venstre men nogle mindre gummiringe tro jeg ville løse problemet
nu er det løst. Den mindre ring gør-det-selv værkstedet ikke havde lørdag havde de onsdag. Man skal åbenbart formulere sig meget præcist et sådant sted. "Jeg har brug for en mindre ring" er ikke nok. Man skal sige " HAr I en mindre ring?", så skete der noget. Det kostede så en ekstra tur på liften, men nu har jeg købt et par ekstra ringe bare sådan fordi... man ved jo aldrig om der ikke skulle blive brug for dem.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis