Så er forvirringen komplet. ANDES VARMEP

Kontaktede andes.dk fordi jeg ville bestille en varmepumpe som skal bruges til at opvarme min garage. Da de har så mange forskellige spurgte jeg hvilken en jeg skulle købe skrev til dem at det var vigtigt den var driftsikker .da jeg ikke er så meget hjemme . Så fik jeg sku afvide jeg skulle købe en panasonic. så nu er jeg helt forviret .

Søgte en billig varmpumpe fordi den kun skulle bruges til at opvarme min garage - Læste på deres side at Andes mærke var et kvalitets mærke som ikke kan samlignes med de varmepumper fra silvan.osv, Hvorfor anbefale den danske leverandør /importør af ANDES at jeg skal købe en panasonic hvis den skal være driftsikker. MEGET FORVIRRENDE
Kontaktede andes.dk fordi jeg ville bestille en... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Hej

 

Undskyld jeg lige ryder tråden. :-)

 

Hej Håndværkeren

 

Tak for råden med stenene, men det der med bærejern er jeg ikke så meget for når jeg ikke kan få dem til at lave beregninger på hvordan konstruktionen skal ændres så det passer, lidt fjollet af dem for det burde jo øge deres salg hvis de tilbød en opgraderingspakke til garage.

Det er da ikke hensigten at bærejernene skal bære konstruktionen, det jeg mener er at jernene skal holde stolperne på plads når de står på de beton sokler du har støbt. Det eneste du sådan set skal ændre er stolpernes længde. Du skal fjerne det stykke som skulle have været gravet ned, ikke andet.
Nej men det ændrer jo stabiliteten når de ikke længere er gravet ned så det er sidestabiliteten jeg er nervøs for, der var jo 2 personer i 07 der mistede livet da de valgte ikke at grave stolperne ned, så skal altså have noget med livrem og seler her.
De glemte vel at indsætte nogle skråstivere mellem stolpe og tagspær !
Ja det er jo lige det hvis man ikke nøjagtigt ved hvad man skal gøre ekstra for at afstive, så er det jo lidt svært at få det gjort, så hvis du gider må du da meget gerne maile en tegning så jeg er helt med på hvad og hvor. :-)

Vh Bo

Det vil jeg lige se om jeg kan finde ud af, altså at sende sådan en skitse.

Så kan du lige skrive mig en PM. med din mail adr. Du skal ikke lægge den her fremme hvor alle kan se den.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis