Hjælp til El skrutrækker

Hejsa

Jeg søger en El skruetrækker til kærestens adventsgave..
 Har søgt og søgt på nettet men finder kun dem ligner en boremaskine, den jeg søger ligner fuldstændig en alm skruetrækker..

Håber nogen af jer kan hjælpe mig

Mvh
Rikke
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Så skal du kigge efter B&D elværktøj, de lavede på et tidspunkt sådan en elskruetrækker. De er dog ikke særlig udbredte, da det jo nærmest er et stykke legetøj.

Men Bosch laver en fin lille model der dog ligner en mini boremaskine, den giver et bedre greb for brugeren.

V.h.  Håndværkeren 

Vær opmærksom på at elskruetrækkere ikke er særligt stærke. Købte Bosch IXO, den er lille og handy, men har ingen kræfter. Brug lidt mere og køb f.eks. Bosch PSR 200,, den er kun lidt større, men stadig handy, og temmelig stærk.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Biltema.dk har to modeller, men der er jo et stykke vej dertil og de har ikke postordre.
skruemaskine

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

prøv at søge på bosch ixo - fin lille skruetrækker.
I elbranchen ses en del af den type, du søger, jeg havde selv en for mange år siden, den hed Panasonic og havde ikke mange kræfter, var mest beregnet til montering af eltavler.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Annonce

black & dekker el skruetrækker den lige model.!

den blev kaldt skrueren.

den lille grøne skruemaskine bosch ixo er perfekt til mange små skrue opgaver

hvist man skal have en stærkere skruemaskine

kan det være den lille blå bosch gsr 10.8 v-li

en lille muskelbundt.!

eller en voldelige model i forhold til størelse. en bosch gdr 10.8 v-li

en mini slagnøgle.!

 

For et par uger siden købte jeg en stavskruemaskine i det lokale XL - ikke fordi jeg stod og manglede den, men fordi pris og kvalitet går op i en højere enhed. Jeg kunne simpelthen ikke lade være.
Alene tilbehøret er pengene værd. 

De har den også i deres webshop..  Makita 6722 dw - Klik Her


"Dygtighed er ikke en dobbelt dosis af den almindelige evne til at lave noget halvgodt."

Jeg har i 2 år brugt Bosch gsr 10.8 v-li, den er fantastisk god. I firmaet hvor jeg arbejder har vi mange, og vi har endnu ikke set døde maskiner eller batterier, de kører adskillige timer hver dag. Koster på tilbud ca. 7oo Kr.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis