Hvor lejer man ladvogn på sydsjælland?

Nogen der ved hvor man kan leje en ladvogn, eller måske en lastbil med chaffør på sydsjælland? Jeg er nemlig på jagt efter en god potion marksten/kampesten, og det ville jo være nemmere at hente på en gang.

Med Venlig Hilsen

Martin,Vordingborg

<p>Rigtige mænd har pillefyr, og&#160;et STORT smil!</p>
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du kan hente det hele et sted, så er det bare på forhånd at ringe til den lokale vognmand og få ham til at hente det. Forbered dig dog på at det kan blive meget dyrt

 

Christian

Takker.......Vil jeg gøre :o)

Har du en time pris eller lign. Så jeg ca. ved hvad jeg skal vente mig?

[email protected]

Med Venlig Hilsen

Martin,Vordingborg

<p>Rigtige mænd har pillefyr, og&#160;et STORT smil!</p>
det er svært at sige kommer an på hvor lang og hvor meget. men det ligger i omegnen af 500-800 i timen,
Jeg mener der ligger en grusgrav i sorø der også sælger sten. Det kan vel undersøges på nettet ? Så regn bare med nogle tusinde da det kommer op i 3-5 timers arbejde. Men det er 5% materialepris, og 95% transportpris, så har du alternativ transportmulihgeder, så er der noget at spare.

Herudover, så har jeg selv ledt efter en ladvogn sidste år ifbm. at jeg skulle køre noget affald bort. Det er jo noget nemmere at skubbe det af ladet på en ladvogn, end det er at skovle det af en trailer (og jeg havde MEGET affald, da jeg byggede næsten hele huset om). Grundet til at jeg ikke ville bruge en vognmand var at det jo er gratis at lvere på genbrugsstationen for private, og vognmanden skal betale gebyr (som han så fakturerer mig for) Det lykkedes mig dog aldrig at finde et sted hvor man kunne leje en vogn for mindre end 1 måned ad gangen. Og det var alligevel i overkanten.

(ja, jeg er nærrig. Jeg har fa'me arbejdet hårdt for de penge jeg har, så de skal ikke smides ud på at berige andre mennesker for at levere så lille en ydelse).
Tak Twist og I andre. Vil undersøge det i Sorø, Twist. Men synes godt nok også at det er lidt vildt med de priser, taget i betragtning af at det jo er "bare" er nogle sten som er kommet op af jorden, hehe!

Takker for hjælpen :o)

Martin

<p>Rigtige mænd har pillefyr, og&#160;et STORT smil!</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis