Billige instrumenter til bilen???

Er der nogen af jer der kender til steder hvor man kan købe billige universal instrumenter til sin bil? Evt. en internetside...

Jeg er nemlig på udkig efter vacummeter og en omdrejningstæller.

Vil gerne have et alternativ til Biltema, da deres udvalg, kvalitet og design ikke er helt efter min smag.

Og i BilXperten, Bildillen osv kommer man hurtigt af med 400,- eller mere for en omdrejningstæller...

Mvh
Torben smile

Mvh.
Torben Kristensen
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Se det er jo nok lidt svært.
Det må ikke være Biltema´s bilige produkt, og det skal ikke koste så meget som de andres........

Jeg tror sgu´ at du så nok kommer til at opfinde dem selv, men så kan du jo osse få dem som du ønsker :-)

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af MUFI (den 08-03-2003).]

VIDEN ER VEJEN TIL VISDOM.

Hej, jeg er ikke helt sikker på om de har instrumenter, men har du prøvet hos T. Hansen? De har en stor og velfungerende internet-biks på www.thansen.dk.

En anden inde kunne måske være udlandet - fx i Tyskland? Eneste sted jeg lige kan komme i tanker om er www.conrad.de som sælger alverdens elektronikhalløj. Jeg mener at de også har bilinstrumenter.

God jagt!
Hej.
Der er jo også den sidste mulighed med en auto ophugger !

3b
Ja,
eller en omdrejningstæller af pap. Man tager en papkasse, klipper ud og klistrer sammen. Derefter skriver man tallene på og tegner en pil. Derefter kan du selv bestemme, hvor mange omdrejninger du vil have.
(Du ville også kunne spare benzin, ved ikke at starte bilen, og så selv sige bruum, bruum brumm)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
hmm jeg ved at cd cardic i århus ( autosport ) har en omdr. tæller til 178.- det er billy´ og den er på lager, da jeg så den forleden :-)

ellers er der jo gul-gratis og den blå..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis