gode råd til rengøring af rustfrit stål... mrGDS0 665 2820 30-11-2008 20:01 Ja, det er al disse stænkplader, hvidevarer mm. at rustfrit stål, der bliver fedtet osv. under madlavning.Hvordan rengører man dem bedst og nemmest? kh. hilsen Mr. GDS 0 14 svar 1 2 › » Følg tråden Annonce Annonce Annonce
RuneFeldtmose 243 9990 30-11-2008 20:27 syrefri olie (fx wd40) og en fnugfri klud (meget vigtigt at den er fnugfri!!!)Eller du kan osse købe noget stålrens hos din lokale byggematerialepusher.
hans2.hansen 4200 5610 30-11-2008 20:55 runefeldtmose. du tænkte wd 40 i frekadelle (symaskine olie).?hvist det skulle være rigtig flot.!er det næmere med varm klud og tøre det mad sprøt afog afsprit den bagefter. stænkplade bag komfuretog andet rustfrit i køkkenet.!
mrGDS0 Trådstarter 665 2820 14-12-2008 20:08 hej igen! hvad hvis stålet er blevet sådan brun pga. vamen? hvad kan man gøre? kh. hilsen Mr. GDS 0
Rolias 1128 4200 14-12-2008 20:19 Du kan polere den op med sprit og wienerkalk på en blød klud (det er leth ) Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen
Brixxx 227 4030 14-12-2008 22:53 Bruger et produkt som er fremstillet til det og jeg kan selvfølgelig ikke lige huske hvad det hedder men det kan jeg finde ud af ! Det tager alt og så er der en lille smule citrus duft i også... Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed ! Annonce
Jacobfrom 5 7000 01-02-2009 21:42 Kan kun sige at du skal bruge stålpleje der er udviklet netop til dette. http://cleanshop.dk/rengoeringsmidler-66/koekken-bad-13/staalpleje-0-5l-127.html Rengøring og vinduespolering i Fredericia, Middelfart, Nørre åby og Ejby Koncerter, Teater, Diskotek og fester i Fredericia
Jacobfrom 5 7000 01-02-2009 21:45 Kan kun sige at du skal bruge stålpleje der er udviklet netop til dette. http://tempuri.org/tempuri.html Rengøring og vinduespolering i Fredericia, Middelfart, Nørre åby og Ejby Koncerter, Teater, Diskotek og fester i Fredericia
Jakob.B 15 5210 09-02-2009 23:46 Jeg tager gerne en klud vredet op i rent vand, kommer skurepulver på og skrubber i årernes retning. Lader det tørre ind til en hvid hinde, tørrer efter med en tør bomuldsklud. Så bliver det rent!! Men ikke "pænt" Så kan man bruge et middel til at polere det pænt. I min verden er stålpleje (sådan noget på spraydåse) det samme som at smøre flødeskum på en lort. Skidtet forsvinder ikke, man kan bare ikke se det.
Rigmor Ring 26 6200 10-02-2009 19:10 du skal bruge wienerkalk og sprit så bliver din stålvask som ny. <p> intet er så galt,at det ikke er godt for noget</p>
rene2 399 2665 05-12-2009 20:13 Jeg har et rør på en emhætte hvor der er blevet sprøjtet sådan noget bad-rens på, og det har givet nogen striber. Er der noget man kan gøre ved det? Er det muligt at skade,plette stål? Eller skal der bare bruges det rigtige til at få det af? Har prøvet sulfo, wd-40, sprit. \René