Tråden er låst

Dampmaskine

Er der nogen der har en bette dampmaskine, som kan køre. Enten til salg eller til låns:
Forklaring: Min datter på 18 skal lave opgave om dampmaskinens udvikling og jeg vil gerne have at hun skal opleve en sådan i funktion med henblik på at fotografere maskinen og hende selv til opgaven, så læreren virkelig kan se, at hun er gået til den.

Er der nogen der har en bette dampmaskine, som kan... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du søger på de data der er i profilen: Ole Skou og postnummer 6000, så giver De gule sider samme oplysninger. Der er dog 2 hits, men en hemmelig identitet kan man ikke kalde det...

MVH Leo

Skrevet af Leo Jensen den 29-04-2009 09:30
Hvis du søger på de data der er i profilen: Ole Skou og postnummer 6000, så giver De gule sider samme oplysninger. Der er dog 2 hits, men en hemmelig identitet kan man ikke kalde det...
Og hvorfor tror du de fleste her på LDS. bruger et andet navn eller betegnelse
Skrevet af Håndværkeren den 29-04-2009 11:49
Skrevet af Leo Jensen den 29-04-2009 09:30
Og hvorfor tror du de fleste her på LDS. bruger et andet navn eller betegnelse

Fordi de ønsker at være anonyme.
Jeg er imod det, jeg synes mange opfører sig ret dårligt i forummer, når man ikke kan finde ud af hvem de er.

MVH Leo

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis