Driver til tv kort.

Jeg har et Zolid 7134 tv og mangler en driver til den.
Jeg har prøvet at hente den hos produsenten, men der kommer en fejl melding på siden, man skal down loade den fra.

Så jeg vil gerne hører om der er nogle her der ved om der er andre steder hvor jeg kan få en driver til den.

Maskinen kører XP pro.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at udvide søgningen til også at omfatte 'philips 7134', så får du en del flere hits på Google.

Det er et Philips chipset, der sidder på dit TV-kort, så måske én af deres drivere (eller en Medion) kan bruges. Det er da forsøget værd.

I øvrigt nogle spændende steder, man kan komme ind på, hvis man søger på Zolid 7134 - Adult Friendfinder, f.eks. med et nydeligt udvalg af kvindelig anatomi præsenteret uden omsvøb...

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Skrevet af albino den 30-11-2008 15:52

I øvrigt nogle spændende steder, man kan komme ind på, hvis man søger på Zolid 7134 - Adult Friendfinder, f.eks. med et nydeligt udvalg af kvindelig anatomi præsenteret uden omsvøb...
Ja min fire wall gik helt amok, og advarede mod spyware på de sider.

Jeg prøver at kigge på dine forslag.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis