Endeligt noget ordentligt Hitachi ?

Nu fik jeg endeligt taget mig sammen til at købe noget hitachi værktøj

En Akku slag/bore skruemaskine Dv18DL
Jeg kan kun sige pæne ting om Hitachi ligger rigtigt godt i hånden og kan nemt bore i mursten. Og så er den jo dejlig nem at have med at gøre.

Og en Akku Slagnøgle Wr18DL
Jeg havde prøvet HITACHI WR14DL på det værksted jeg er ved. Og der slipper man for den skide luftslange og gå og falde over den hele tiden. Det rigtig smarte ved den er, at den virker som en boremaskine indtil den begynder at få modstand. Og så kommer slagnøglen ellers igang.

Prøvet lige at bruge min luftnøgle til kompressoren og skrue en møtrik på med den, og så se om min Wr18DL kunne løsne den. Og det kunne den med lidt tid. 

Det er da langt det rareste og så vejer den indda mindre.
Og ingen luftslange og gå og tænke på hele tiden.

Mvh Simon

<p>--------------------------------------------------------------------------------------------<br /> <br /> &#160;</p>
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det er da dejligt at du har fået noget du er glad for
bare lige en lille bem. du siger at din kompresser kun kan klare 8 bar , men de fleste slagnøgler spænder bedst ved 6 bar , men kræver til gengæld en stor luftmængde , samt de billige slagnøgler har ikke så mange nm
så her kan du ikke sammenligne de typer værktøj
men bare du er glad for det nye , og det passer til dine behov er det fint
husk at behov , styrke og kvalitet skal hænge sammen , så er alt værktøj godt
Ja det er jo rigtigt. Den luftnøgle jeg har er godt nok en berner. Så helt billig kan man ikke lige sige den er.

Kan det passe, at en Hitachi Dv18DL ikke har indbygget lys ligesom slagnøglen har. ?


Tænkte på er der nogle der har nogle erfaringer om de her Hitachi maskiner ?
Dv18DL Og en Wr18DL, synes kun jeg kan finde noget om slagboremaskinen.
Mvh Simon.

<p>--------------------------------------------------------------------------------------------<br /> <br /> &#160;</p>
Det kan da ikke passe at der ikke er nogen der har de her Hitachi maskine ?
Som har nogle erfaringer med de her maskiner ?

Mvh Simon

<p>--------------------------------------------------------------------------------------------<br /> <br /> &#160;</p>
lidt sent svar, men kan fortælle at jeg har købt mig fattig i Hitachi 18V serien

og jeg er dybt forelsket..

jeg har både:
- Stiksaven
- bajonesaven (den bruger jeg dog ikke, købte fordi jeg ikke kunne få nok hehe)
- slag-bore maskine DV18DL (og jo' den har LED belysning!) se evt mit andet indslag hvor jeg har en til salg - der er billede af LED'en
- rundsaven (den er bare guld værd!)
- vinkelsliberen (den kunne være bedre, men jeg brugte den til at skærer et armerinsjern over som var pænt tykt)
- arbejdslampen (den er skide go' - giver et behageligt lys og har en praktisk krog til ophæng. derudover kan den "knækkes" til den korrekte vinkel)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis