Anmeld / Klage

Vi får jævnligt anmeldelser af indlæg der primært drejer sig om ulovlig reklame.

Vi er meget glade for denne hjælp til at holde LDS ren for alt for meget reklamepjat.

Men vi har et problem.

Når vi får anmeldelsen, kan vi ikke se hvem der har sendt den, og kan således ikke svare, hvis ikke vi er enige i klagen. Det er meget ærgerligt, for det kan virke som om vi er ligeglade, og det er vi ikke!

De anmeldelser/klager vi får bliver alle kontrolleret, og i rigtigt mange tilfælde bliver et reklameindlæg helt fjernet eller teksten ændret, men i nogle tilfælde finder vi en henvisning, også til eget firma for relevant, når det sker som hjælp og løbende dialog i en tråd.

En bruger der kun har få indlæg totalt og som er reklame, også relevant, ryger ud med det samme, mens en bruger med mange indlæg gennem tiden, har større frihed til at henvise til eget firma, når det er relevant.

Vi håber snart at få en opdatering, så vi har mulighed for at melde tilbage til anmelderen/klageren, hvis vi er uenig med den pågældende, og indtil da kan I være sikre på, at vi gennemgår alle inden for rimelig tid, men husk det er et fritidsjob, så det er ikke nødvendigvis samme dag

Mvh. JørgenE
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Jørgen..

Slap helt af, jeg tror de fleste, som jeg er bekendt med det store stykke arbejde det er at styre et forum som dette. Der vil ske en smutter, og nogle forsøger at lave lidt billig reklame, men vi ser jo også at i reager på det, så det er rigtig godt.. At der så kan gå lidt tid .. det må vi se i forhold til den pris vi betaler for dette forum, som vi er rigtig mange der har glæde af... som sagt: slap helt af...Vi er glade for i gidder.

Mvh Jan J

Hejsa

Jeg tilstår da gerne at det hænder jeg glemmer at skrive brugernavn, når jeg anmelder (hvad jeg ser som) reklame.

Var det en ide, med et felt mere, der hed brugernavn og så gøre begge felter tvungne, så der skal skrives i dem?


 

Christian

Ja, og det er det der er problemet. Men programmet ved jo hvem der sender, så det burde aut.  give os oplysning om afsender, så vi kunne sende en besked.

Mvh. JørgenE
Jeg må sige at, jeg sommetider finder det temmelig hysterisk at folk forarges så meget over reklamer i tråde, det eneste er vel at ejerne af siden ikke får penge for annoncen. Andre kan jo kikke om der er et godt tilbud, hvis ikke er der da mange eksempler på at medlemmer påpeger fejl eller anviser et bedre tilbud. Det er da ganske gennemskueligt at der er tale om annoncer. Ikke rådgivning. Så hvad er det store problem ?.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jeg synes at det er et stort problem, man må holde et forum som dette rent for en hver reklame, det kan i beste fald give anledning til hovedrysten men i værste tilfælde vil forummets intigritet blive belastet og seriøse GDSere ville vælge andre steder at finde information.
Hvornår det skal takseres som desideret reklame eller blot som en henvisning til et muligt emne, anser jeg for at være webmasters suveræne afgørelse som jeg hverken kan eller skal have indflydelse på, og jeg har fuld tillid til at webmasters afgørelser er statisk afbalanceret og dermed retningsgivende for udviklingen af dette forum.

Jeg kan som bruger kun henlede webmasters opmærksomhed på forhold som jeg mener er i modstrid med gældende regler.
At der så i sjældne tilfælde kommer et indlæg fra et aktivt medlem som via en uhensigtsmæssig formulering kan takseres som reklame, bør ikke få brugerne til at overreagere.

Korrekturlæsning er vanskeligt, især når vi selv har formuleret teksten.

Vi skal have forståelse for at vi er forskellige og netop derfor har forskellige opfattelser af ordenes sammensatte betydning.

Tankerne som ligger til grund for herværende ordensreglement er udformet således at alle bør kunne forstå meningen med indholdet. At reglerne løbende bliver finpudset internt, er en naturlig udvikling som normalt ikke kommer til brugernes kendskab.

Mvh. Christian

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis