juleønske

hej alle jeg arbejder på et lille bofællelsskab i korsør hvor der bor 4 velfungerende udviklingshæmmede mænd 3 grønlændere og 1 dansker vi mangler en god gammel fiskejolle som vi kan sætte i stand sammen og komme ud og fiske til sommer. problemet er vi ingen penge har så hvis der nogen der har noget liggende som trænger til en kærlig håndville vi blive meget glade. vi er 2 personaler som er vant til træbåde.på forhånd tak kim tlf 27521843


der er altid solskin bag skyerne

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Kim , det lyder,som et godt initiativ, men jeg er bange for at, det ikke går med en båd, som ikke er godkendt af en offentlig myndighed, specielt da klienterne nok er umyndiggjort. Hvad med at prøve sponsorvejen. Måske kunne i ved omtale i lokalavisen finde et par stykker, som ved evt. reklame på båden ville bidrage. Måske en brugt godkendt jolle fra en bådforhandler. Held med det.
Erik

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
hej nej vores borgere er ikke umyndiggjort og hvis de selv ejer båden og vi bare hjælper er der ingen myndighedskrav som jeg kan se det.mvh kim

der er altid solskin bag skyerne

Du kunne jo lave en lille indsamling her, man kan vel være sikker på at pengene i denne sag ikke går til adm. Til gengæld kunne du jo så vise billeder af projektet hen ad vejen. Jeg sender da gerne en hund eller to.
Erik

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
det lyder rigtigt godt erik men ikke noget med penge mellem venner mennn måske du i stedet kunne gi en hånd med hvis vi stødser ind i et praktisk problem undervejs men tusind tak for tilbuddet mvh kim

der er altid solskin bag skyerne

Annonce
det er ikke nok at de ejer den i fellesskab det skal være en der har andsvaret for båden og de andre kan være medbruger af båden men hvis det er en industison der er ejer eller med ejer så skal den godkendes af skibstilsynet for at der må sjeles med den og føren eller skibber skal have kystbevis som det mindste og godkendes af skibstilsynet

renek Bæltbåden af 1887(kertemindebåd)

danmark ældste bermudarig (bermydiansk sloop rig )

vi skal nok finde en smutvej og en af kolegaerne har styrmandseksamen

der er altid solskin bag skyerne

Jeg mener DeFæle har en side med forladte både, selv om jeg af egen erfaring ved den indeholder mange fejl, så ku' det da være.
Erik

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
der ikke rigtigt noget egnet lige nu skal helst være noget fiskejolle eller lign
mvh kim

der er altid solskin bag skyerne

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis