Nytårsmad udefra - hvor?

Vi skal holde kombineret nytår / 30 års fødselsdag for min kæreste i år (15-17 personer). Vi vil gerne slippe for madlavningen og vil derfor gerne have noget godt udefra.

Så nu leder vi efter et godt diner transportable / cateringfirma til levering i Hedehusene (Kbh-området).

Nogen gode erfaringer?

Mvh. AllanE
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
lav det dog selv der er for mange skuffelser med diner trans og hvis i ikke magter det så lad jer ikke lokke til at købe noget billigt . pris og kvalitet hænger altid sammen

der er altid solskin bag skyerne

Hva faen!!! Er du ikke LDSer????

Der er vist en i Høje Tåstrup, som skulle være nogenlunde tilforladelig og har eksisteret i >15 år.
Hvis det stadig er aktuel, kan jeg prøve at finde frem til vedkommende??

Jeg er som regel ikke imponeret at disse services og vil meget hellere selv stå for det. Så lav da noget, der kan tilberedes i forvejen, som kun lige skal piftes op før serveringen.
Og så lige netop Nytårsaften, hvor de alle har for travlt. De tager garanteret røven på Jer :)

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej Allan

Der er jo flere muligheder:

http://www.menukort.dk har jeg prøvet nogle gange med rigtig godt resultat.

http://www.frujensen.com/ - også rimelig, ok kvalitet

Og mon ikke også én af de to lokale slagtere kunne komme med et godt bud !

Nu er det jo ikke altid at tiden og omstændighederne er til lav-det-selv-mad.
Jeg fandt en MEGET lokal slagter! Det viste sig at naboens slagterforretning (Slagter Suhr i Lyngby) laver nytårsmenuer ud af huset, så det napper vi - det kan vist ikke være meget nemmere :)

Og ja, det er ikke altid at omstændighederne er til LDS-mad. Vi holder jul hos os, min kæreste bliver 30 dagen før nytårsaften (der kommer også gæster) og vi holder nytår hos os....

Det kan godt blive lidt for meget, hvis vi skal lave ALT selv;)

Mvh. AllanE
Jeg har da prøvet for år tilbage at få nogle superfede platter ud nytårsaften.. Det var da en succes.. Det er dog mange år siden. men det kan lade sig gøre.
Nu laver vi fast fondue. Så er der ikke noget i køkkenet når først folk har sat sig.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis