Hvad skal man ønske sig?

Nu er det jo tid til at lave ønskeliste. Skal vi ikke lige lave en "inspirations-tråd" til LDS-relaterede gaveønsker her? Så kan vi kopiere hinanden og spare en masse tid

Jeg starter:

1) Målepen til AC og DC spænding - f.eks. Fluke T100 til 450 kr.
2) Intelligent oplader til AA og AAA batterier - nogen der kender godt mærke?
3) Spar-O-Meter fra Elsparefonden på tilbud hos Dong til 399 kr.
4) Topnøglesæt - nogen der kan anbefale mærke + forhandler?

Flere?


Mvh. AllanE
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Allan.
Topnøgle sæt vil jeg da godt byde på, jeg har i 17 år haft et Ironside topnøgle sæt, det er blevet knoklet mange gange, men der er endnu ikke kommet skævheder eller ridser i det sæt. Ellers vil jeg godt anbefale et Boch sæt.

Hej Allan

Ikke for at reklamere for nogen  -   UUU ha da da  - med vedr, batteriladere så prøv at kigge på "batterilageret.dk" der kan du helt sikkert finde noget du kan bruge

Topnøglesæt kan jeg varmt anbefale sæt fra Biltema  (igen IKKE nogen Reklame) På værkstedet hvor jeg arbejder bruger vi dem ehvervsmæssigt og de holder lige så godt som andre meger dyrere sæt

Hilsner fra Polobjørn 


"AUTOELEKTRIKEREN"
Laserafstandsmåler fra Bosch.


Mvh. JørgenE
Intet - jeg ville bare se hvor meget jeg snyder for

Mvh. JørgenE
En Felco nr. 6 beskærersaks  Nåh nej den fik jeg jo sidste år. Men så har de nok noget andet kvali, som jeg kan fiske frem i sidste øjeblik, hvis nogen vil begave mig

Vi er ellers nogen, der har overvejet at flytte julen til 2/3-09  Dagen før udkommer nemlig Claus Dalby's næste bog: "Havedrømme".

Dekorationsbøger af Hanne Ploug, må folk også meget gerne gå på jagt efter - gerne brugte.

Kom så ikke og sig, at I ikke har fået nogle gode ønsker til jeres lister
Skrevet af Håndværkeren den 27-11-2008 08:46
Hej Allan.
Topnøgle sæt vil jeg da godt byde på, jeg har i 17 år haft et Ironside topnøgle sæt, det er blevet knoklet mange gange, men der er endnu ikke kommet skævheder eller ridser i det sæt. Ellers vil jeg godt anbefale et Boch sæt.


Ja tak, men når det kun bruges til at reparere symaskiner og Mspjætter kan alt holde!!!

Men ellers har jeg efter flere års intens kamp fået gennemtrumfet, at der ikke gives gaver, kun til små- og spædbørn.
Så er jeg ude over det bøvl.

Med venlig hilsen
ktm

 

For Vorherre er vi alle børn

I øvrigt fik jeg en el-skruetrækker af mærket "Bosh Professionel"  i fødselsdagsgave inkl. 2 batterier. Bare det at holde den i hånden får ens hjerte til at banke. Det er kram så det batter, meget lækkert.

Mvh. JørgenE

Jeg er selv kommet til, at opfylde alle mine ønsker - hvad gør man så???


Sniffer  
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis