Hvad skal man ønske sig?

Nu er det jo tid til at lave ønskeliste. Skal vi ikke lige lave en "inspirations-tråd" til LDS-relaterede gaveønsker her? Så kan vi kopiere hinanden og spare en masse tid

Jeg starter:

1) Målepen til AC og DC spænding - f.eks. Fluke T100 til 450 kr.
2) Intelligent oplader til AA og AAA batterier - nogen der kender godt mærke?
3) Spar-O-Meter fra Elsparefonden på tilbud hos Dong til 399 kr.
4) Topnøglesæt - nogen der kan anbefale mærke + forhandler?

Flere?

Mvh. AllanE
Nu er det jo tid til at lave ønskeliste. Skal vi... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Sniffer den 16-12-2008 21:51

Jeg er selv kommet til, at opfylde alle mine ønsker - hvad gør man så???

Tjah nu er du jo nok ikke ungkarl lige som jeg (dog tidligere straffet ungkarl) Jeg får også altid det jeg har ønsket mig, eller det der er råd til. Og det er da godt nok, så behøver jeg jo ikke efter jul fare ud for at bytte, det slipper du jo også for nu
Skrevet af Sniffer den 16-12-2008 21:51

Jeg er selv kommet til, at opfylde alle mine ønsker - hvad gør man så???

Så ønsker du dig bare modellen større og nyere. Og sådan fortsætter det år efter år. Dejlig nemt.

Mvh. AllanE
Det har jeg forsøgt mig med Allan, men mine tøsearme er for svage til de store...

Håndværkeren...: Hedder det ungkarl, når man er af hunkøn??? Og glem det bare - jeg er sgutte gammeljomfru.

Sniffer  
Kan det mon hedde: Ungkørvl

Mvh. JørgenE
En ugift kvinde er en jomfru eller enkefrue!! Hvad ellers, om jeg må spørge??

Med venlig hilsen
ktm

Annonce
Nu er der jo forskel på jomfruer, de kan være kolde og så er der dem man tidligere brugte til at jævne brosten med. Men en jomfru har ikke børn og kender slet ikke noget til en af de sjove ting ved livet  
Enkefruer er som regel af den type med knold i nakken og et bistert udseende.
Jeg ønsker mig bare den gamle oversigt her i forummet, så jeg igen ser alle ulæste indlæg,(og så at Stein Baggers luksusting kommer på tvang, kunne vist godt bruge et "nyt" ur *GG* og måske en båd i de varme lande).
Hvis jeg skal kommentere noget med Bosch (inventet for live), så var det ikke et heldigt bytte, da jeg købte en af deres skruemaskiner, fordi den gamle B&D'batteri ikke længere kunne holde strømmen. Nu har jeg to maskiner uden strøm.
Men uanset gaver-jomfruer, og andet man kan savle over, så lad mig da lige ønske en Glædelig Jul hele vejen rundt.

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Når jeg ikke kan hitte på noget til ønskesedlen, tager jeg kataloget fra Conrad frem. Så er der pludselig ingen grænser for hvad jeg lige står og mangler.

Nu er det nok ikke alle der har dette digre værk på 1500+ sider, men så kan conrad.com bøde lidt på forholdet.

Mvh. Christian

Mvh. Christian

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis