Ca pris på styrebox til skoda fabia

Er der nogen der kender ca prisen på en styrebox til en skoda fabia 1,4 tdi årg-2004.
Styreboxen er en ombytning.
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Styrebox til hvad ??????????

Udtryk dig mere precist

Hilsen Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
På sådan en box står der et nummer - enten et VW - Audi - Eller Skoda Nr. Kom tilbage med det så kan jeg måske skaffe en pris - men hvorfor skal den skiftes - styreboxe gå normalt ikke sådan i stykker
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"

Hej polobjørn.

Jeg skriver først nnu, da min moster først har fået regningen nu.

Det er abs enheden der er skiftet. (det skulle være en ombytning)

På regningen er der et nummer 6Q0 614 517 H
Håber at du kan hjælpe mig.

Ja, de sagde at den altid skulle sendes ind

Hej

Styreboxen koster org. hos VW kr. 9716 +25% moms. og findes IKKE som ombytningsenhed. 

Den findes hos Bosch som ombytningsenhed under  Nr. 0 265 234 117                   eller      0 265 234 119 men jeg kender ikke prisen på dem.  

Jeg håber det hjælper dig

Hilsen Polobjørn   


"AUTOELEKTRIKEREN"
Hej polobjørn.
Mange tak for hjælpen.
Det er sku lidt mærkeligt at de har sat til min moster at det er en ombyting, i det store hele syntes jeg at hun har fået en meget mærkelig og dårlig behandling på det værksted hun har været.

Hej

Kender ikke dit værksted - bed om at få den gamle styreenhed udleveret hvis du har betalt tæt på den pris du fik af mig  -  måske har de købt en ombytter og faktureret dig prisen for en ny  ????????Prisen bør være lavere end den nypris som du fik af mig.

Hilsen Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
Prisen er den samme som du gav, men det undre mig at de siger at det er en ombytning, og at de altid skal sende den gamle ind.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis