vedr. prøvnings attest til vigas kedel

hej alle sammen
jeg har for nylig købt en vigas kedel 25 kw , fik akk. tank rør samt ventil til styring af vand en thermovar ventil  for 6 tusind, skorstens fejer har været og kigget og alt er ok men men men han spørger efter en prøvnings attest og kan simpelthen ikkie finde en, har fundet orlan kedel som jo er noget nær den samme kedel..... eller er der nogen der kan hjælpe mig eller andre der har de samme problemer

Kører Mazda 6 og roder i lidt af alt traktor hus og deslige
hej alle sammen jeg har for nylig købt en vigas... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
måske det afhænger af hvad du vil give.
hvor stor er kedlen?
hvad forlanger du for den?
skriv på mail.....

mail: [email protected]

<p>Rubin</p>
Er det muligt at få en kopi af denne prøvnings attest
eller en mail adresse til ham som har en/ kan skaffe en.
[email protected]
hej alle et rigtigt godt nytår til jer alle har været lidt væk fra siden, men er tilbage, til dem der er int. i attest ,så skriv til mig på min mail [email protected] så skal jeg svare og være behjælpelig med det jeg kan.

ps . hold da k... alt det gas jeg sparer nu og der kan jeg så en lille historie eller lille og lille har brokket mig til statoil vedr. deres overpriser på mellem ti og tovl kr. og tænk sig hvis jeg bare underskrev en markeds aftale kunne jeg med virkning fra januar få det til 7.35 jo jo det var da helt anden pris( og nu det sjove  ) da aftale kommer fra statoil,så skrive den kære kvinde at det pludselig først er fra den første marts tænk sig en seriøs virksomhed (troede jeg)kan ikke helt finde ud af hvornår man kan få billig gas som de kalder det............... nå skide være med det har lukket for hanen så dem om det fortsat god weekend

Opdatering, Vi har fået at vide at vores ellers skrappe skorstensfejer mester godt kan godkende fyret uden prøvnings attest, da han kender disse fyr..
Så det er da dejligt..
Annonce

hej furius

der er nu noget jeg ikke helt forstår,hvis din kedel er installeret efter 1.7.08 ville jeg nu lige sikre mig at din brandforsikring vil godkende det for der skal være prøvnings attest på ALLE fyr efter denne dato og de skal stemples har selv lige afleveret min efter godkendelse af min installation, har din kedel et stelnummer stående bagpå hvis den er købt ved vvs grossisten så er det skåret væk og du må i så fald have et problem. men fint nok hvis han vil, men ville nu nok lige tjekke med min forsikring
                                            hilsen søren

ha--lå halå den der atest vil da meget gerne også have fat i da jeg pt fagisk står i samme situation.... min skorstens fejer er bara så emsi....

min mail er
[email protected]
Skrevet af tyrkal den 11-01-2009 17:39
hej alle et rigtigt godt nytår til jer alle har været lidt væk fra siden, men er tilbage, til dem der er int. i attest ,så skriv til mig på min mail [email protected] så skal jeg svare og være behjælpelig med det jeg kan.

ps . hold da k... alt det gas jeg sparer nu og der kan jeg så en lille historie eller lille og lille har brokket mig til statoil vedr. deres overpriser på mellem ti og tovl kr. og tænk sig hvis jeg bare underskrev en markeds aftale kunne jeg med virkning fra januar få det til 7.35 jo jo det var da helt anden pris( og nu det sjove  ) da aftale kommer fra statoil,så skrive den kære kvinde at det pludselig først er fra den første marts tænk sig en seriøs virksomhed (troede jeg)kan ikke helt finde ud af hvornår man kan få billig gas som de kalder det............... nå skide være med det har lukket for hanen så dem om det fortsat god weekend

kimjessen Så prøv at skrive til Tyrkal

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis