lav min 306

hej jeg har ingen tendning på min bil men motoren kan godt køre rundt når jeg bruger strateren men den gnister ikke hvad kan det være

<p><strong>super 306</strong></p>
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

hej

du kunne godt fortælle lidt mere     motor størelse og årgang så er  det noget nemmere at hjælpe lidt

kan du høre om din benzin pumpe starter med at køre lige når du slår tændingen til  i få sekundter

kan du måle strøm på det midterste ben på stikket til din tændspolle

er din bil evt med start spærer  ????????

eksmek

 

hej med dig hjælper det er en 306 1.6 den har indsprøding det stratede med at jeg skulle skifte batteri så jeg tog det af aften før jeg fik det nye og da jeg satte det nye på ville den ikke starte der er ingen gnist på den men motoren køre rundt når jeg bruger starteren og benzien pumpen køre det kan jeg høre jeg har rodet med den i 5 dage og gider snart ikke længer

<p><strong>super 306</strong></p>
øh jeg ny her inde så jeg skrev hvist lidt forkert

<p><strong>super 306</strong></p>

hej

ja nu mangler du barre at fortælle årgangen    er  den fra før 97  eller er den efter 97

eksmek

hej er der slet ingen der kan fortælle mig hvad min 306 fejler den er fra 29/12 93 1.6 i den har ingen gnist den er bare pist væk helt væk hjælp hjælp

<p><strong>super 306</strong></p>
Har du tjekket alle de forbindelser du pillede ved da du skiftede batteriet?

Det er altså svært at sidde et fjernt sted ved en computer og finde elektriske fejl på en bil man ikke kender.
ja det har jeg hvad kan det ellers være

<p><strong>super 306</strong></p>
det er stort set umuligt og komme med et svar hvad der er galt. pga af specielt 2 ting 1. man er ikke ved bilen. 2 ting den er fransk.
prøv og tjekke alle sikringere. møde inde i bilen og i motorrum
det kan være en tændspole der er def. det kan også være styreboxen. eller en føler f.eks krumtap sensor.
elektronik på en fransk bil er noget skrøbelig noget. hvis du ikke er mekaniker eller lignene får du nok svært ved og finde problemet. og du kan være nød til og køre til en mekaniker.
hvor er du fra i landet ?

 do it youselv

Du har vel ikke haft byttet om på batteriets poler på et tidspunkt?

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis