knallert-forum??

Håber ikke jeg støder nogen.. Men dette er mere et knallert forum end et motorcykel-forum.

Ville det ikke være en ide at åbne et seperat knallert-forum, så dem der ikke gider læse om tunede puch maxi'er nemmere kan finde de guldkorn de leder efter? Eller er jeg galt på den?

Mvh Rasmus
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Mathiasen..
Hvis du søger lidt på dit spørgsmål, vil du kunne se det ofte har været oppe, om det er en ide eller ej ved jeg ikke, men der er folk der styrer dette forum, og de mener åbenbart ikke det er en ide, og jeg er fuldstændig enig, Hvis vi ikke havde de knallert spørgsmål, skete der ikke en skid i denne gruppe.. Alle de mc-ister der brokker sig over "alle knallert spørgsmålene" kunne jo stille nogle selv om mc. det er jo brugerne der stille spørgsmålene, men der kommer ikke mange.
Så jeg kan godt forstå de ikke har lavet knallert forum endnu.. skulle der laves noget, skulle man måske omdøbe dette forum, og så kunne de få spørgsmål der bliver stillet om MC være her i gruppen ;-)..
Men selvfølgelig er du ikke galt på den.. der er bare mange meninger :-) nu fik du så min.. :-)

Mvh Jan J
Skulle bare hedde transport med motor. Og os MC ere brokker os ikke mere. Vi har vores klubsider. Se selv håndværkeren og undertegnede hjælper maxifolket til opstart af gamle motorer.

Men i har jo et super knallert forum på disse x-galleri.dk med mere hjælp end her.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Er der nogen der kan sige mig hvorfor min yamaha 4-gears bare lader benzinen løbe direkte igennem karburatoren og ud gennem overløbsslangen ligeså snart jeg lukker op for benzintilførslen?

Hvad skal jeg gøre for at stoppe det?
Mvh. Nicolai
terbholm.

benzinen løber lige i gemmen over løbsrør på kaburator.

det er svømmeren eller er det svømmernålen der er gal med.!

det kan være at svømmerlånen der har sat sig.
eller svømmeren der er utæt.!
du kan prøve at skrue bundkaret af kaburatoren og rense den.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis