Har nogen erfaring med multipuds på badeværelsesfliser?

Hej!

Vi har ret grimme fliser i badevæelset og har ikke råd til nye. Har nogen efaring med multipuds herpå?, jf http://www.skalflex.dk/produkter/pudssystemer/multipuds.htm

Kan det også anvendes i vårdzonerne; altså i brusekabinen? Der kan man evt. sætte nye fliser ven på multipudsen eller de gamle fliser.

Man skal vel selvfølgelig tjekke de gamle fliser og fuerne inden....


kh. hilsen Mr. GDS 0
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

er det skalcem s 2000??? så kan du godt !! men jeg vil nok lige træk lidt lip på vægen og lad det tør en dag så kan du pudse det på...

lige et hurtigt spørgsmål - hvorfor ikke fjerne de gl fliser og så give det en gang vådrums-membran også ....... hvad du nu har tænkt dig. er godt klar over at der er mere anbejde i det men resultatet hmm ja det bliver godt nok også noget andet

Ps det koster ikke noget at banke de gl fliser af :)
Skalflex Multipuds og Skalcem S 2000 er ikke det samme produkt - jeg har anvendt begge materialer.
Multipuds er fremragende (men også dyrt) til mange formål, og der er ingen tvivl om at det kan anvendes til at ændre en flisevæg til vandskuret væg.
Jeg har også anvendt et lignende produkt, Maxit Multi 280 med lige så gode resultater, dog ikke lige på fliser.
Du kunne jo ringe til Maxit og spørge om det kan hæfte på rengjorte/slebne fliser, bare for at være sikker. Det koster næsten kun en 1/3 ift. Skalflex Multipuds.

Den nævnte Skalcem S 2000 er en indfarvet vandskuringsmørtel der kan anvendes oven på begge de to andre produkter.



"Dygtighed er ikke en dobbelt dosis af den almindelige evne til at lave noget halvgodt."

Rens fliserne for snavs og "fedt".. Og så, som Sun Byg Murer også sagde, træk en gang fliselim på. Så skal det sgu nok holde

Med venlig hilsen

Thomas Nielsen

Hej alle! Mange tak for de rigtige brugbare input.

Sun by Murer - Er lip det samme som fliselim? Hvad er endelig målet med fliselimen, der iøvrigt skal tørre i en dag?

Multimek:-)) a, det er gratis at pille fliser ned, rydde op og køre det gå genbrugspladsen - MEN det er dyrt at få sat fliser op og j er ikke så god til det:-)

Buck  - jeg kontakter producenten af Skalcem S 2000m, der uøvrigt også producerer ultipuds,


kh. hilsen Mr. GDS 0
Annonce
Jep !!! det er fliser klæbe. det er fordi det er meget næmmere at flis det på bagefter. så tør det hurtig når man skal flis en skalcem på.
Men jeg synes helt klar at det er meget pæner med fliser på badevæelset.!!!
det er ikke dyrt at sæat fliser op , man skal bare kender folk.
Kender du gode flisefolk i kbh. og omegn? Jeg har tænkt på at klaske fliser i bruseområdet og vasken oven på multipuds/skalcem....


kh. hilsen Mr. GDS 0
vi kan godt find ud af noget . giv mig bare et kald efter julen hvis det er .. 53330777
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis