svært spørgsmål

Hej..
Mit lille barnebarn stillede mig et noget svært spørgsmål den anden dag, som jeg håber det ærede panel kan hjælpe mig med...

" Krymper bomuldsmarker i regnvejr?" 

Ved ikke hvor den slags tanker kommer fra, men lidt sjovt er det jo ..
Hun blev kort tid efter lagt i seng !!!!

Mvh Jan
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Man kan undertiden hensættes i afmagt over spørgsmål som de små kan komme med, men jo, hvor i alverden får de ideerne fra til disse underfundige spørgsmål???

Med venlig hilsen
ktm

" Krymper bomuldsmarker i regnvejr?" 

"Ja min skat, og derfor har kapitalisterne opfundet acrylmarkerne, der ikke krymper, og derfor kan de udbytte de fattige mennesker i den tedie verden, der kun har råd til bomuldsmarker. God nat og sov godt"
Nej vist krymper de ikke....bomuld krymper ikke i koldt vand og regnen er jo kold.

Sniffer  
Takker for de seriøse svar.. ja de er sku sjove de små. En dag vi talte lidt om hvad vores forskellige
organer blev brugt til kom talen på fødder og næser.. Ved ikke lige hvorfor. Jeg sagde at næsen er til at lugte med og fødder var til at gå og løbe med.. Hun tænkte lidt og svarede, "så er det da sjovt at føderne lugter, og næsen løber".... og så står man der igen og ved ikke rigtig hvad man skal sige :-)

Mvh Jan J
Min datter Emily på snart 7 år, gik den anden dag med mig på fortorvet, uden for vores hus.

Der er mange biler. Hun spørger "far, hvorfor er det altid manden der styrer bilen". Jeg siger "kom her". Jeg viser de 2 store ridser på bilen til min datter, samt den sidste nye skade, en smadret tågelygte.

Det har mor lavet. Hvad er mor, siger jeg. Nu fiskede jeg bare efter ordet pige/dame/kvinde.

Min datter Emily siger bare "en idiot far". Børn er sørme sjove.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis