Puch Maxi svært valg

Hej

Jeg har købt en puch maxi til min søn som han kan køre på vores marke med. Men nu er det jo sådan at sådan en ikke køre overdrevet hurtigt.

Så jeg har undersøgt forskellig ting, men ved bare ikke lige hvad der er det bedste valg til den.

For det første skal jeg nævne at jeg har allerede boret og hakket den og sat en anden udstødning på en 3,5 HK fra protuna. Det har jo givet den lidt, men i ved små drenge og fart.

Deror har jeg nu kikket lidt på disse to forskellig tun sæt til den.

Den første
http://www.protunahandels.de/product.asp?c=170781392&n=19067303&pn=19067336

Den Anden
http://www.protunahandels.de/product.asp?c=170781392&n=19067303&pn=19067390

Men på den sidste vil jeg gerne beholde den 3.5 HK udstødning som sider på nu, hvad vil dette betyde for farten på den.??

Nogen som har forstand på dette og vil give mig et lille råd med på vej inden jeg bestiller og skilder drenge lege tøj ad!!
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej..
Lad dog knægten selv finde ud af det... (hvis det er til knægten)...
Hvis du har så travlt med at få HANS knallert til at køre vildt stærkt (på en mark ????) så køb en MC til ham.. evt en "kina-ting", så skal han nok få sin sag for.. de skn fås til samme pris uden afgift..!!

Mvh Jan J
Skrevet af dk-andersson den 16-11-2008 11:25
mit problem er bare at han ikke vil have noget andet end den... vi har også en 4 hjuls crosser. Men han vil have denne her maskin til at køre hurtiger.

Hej Igen... forkert.. det er ikke dit problem.. det er hans.

En stor del af at have knallert eller mc er efter min mening også at kunne lave lidt ved dem selv, og der er kun en måde at lære det på ..
Tro mig, hvis interressen er stor nok, skal han nok finde ud af det.
Da du ikke kan, tyder det på du er ved at lave den samme fejl som din far måske har lavet ... (lidt ment i spøg......  meeen)

Mvh Jan J
masser af erfaring havde en pedal model som gik 85 med standard gearing lejerne holdt ca 4 uger.
Du kan montere en kreidler motor på din maxi hvis det ikke kan blive vildt nok
Men jeg vil anbefale et 4,5 hk tun der ser udstødningen ud som standard dvs du kan være i fred hvis du kører 35. jeg vil også anbefale at skifte slyngkoblingen til en med 3 punkts belægning.og husk nu det er automatikolie der skal på ikke et eller andet skod motorolie produkt

Kun 100% er godtnok

The second rat get the cheese

okay hvor meget smæk vil der komme på "dyret" med en 3,5 hk tun... Og hvad gøre den anden kobling som den der sider på nu ikke gøre?
den tager mere ved, flere hk =bedre kobling det er logisk ikke

Kun 100% er godtnok

The second rat get the cheese

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis