tobaksrøg hjælp

jeg har købt en brugt bil der stinker af tobak - har I gode råd udover vand og sæbe ???

Karen
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Karen.

Min første bil købte jeg billigt af min far for snart flere år siden, end jeg vil mindes ;O) Men, han havde den dårlige vane, at han altid skulle tænde en cigar hver gang han havde fået startet motoren. Den lugtede mildestalt ikke særligt godt!!
Løsningen : Jeg lejede en VAX, du ved sådanne man kan rense tæpper med. Som sæbe brugte jeg en opløsning af 2/3 dele vand og 1/3 FLÜGGERRENS. Denne sæbe bruger malerne selv. Den fjerner tjære, tobaks"stank", og alle misfarvninger samt pletter!! Prøv det, det løste mit problem dengang. Den kan bruges både i loftet (himlen) samt på sæder og på tæpperne i bunden.
M.v.h.

------------------
FalckManden fra Fakse, Sydsjællands smørhul.

FalckManden fra Fakse, Sydsjællands smørhul.
Prøv med en balje ½ vand og ½ eddike.

Lad det stå i bilen, med tillukkede vinduer, gerne i solen. Det kan fjerne tobaksrøg.

Mvh.
bodker

man kan få et middel der hed X-it.
Det har jeg selv brugt til nogle møbler jeg har fået foræret. De lugtede slemt af fugt efter at have stået i en kælder men efter at have behandlet dem med X-it forsvandt lugten.
X-it kan købes hos Matas og vidst nok også i større supermarkeder
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også