tobaksrøg hjælp karen021 1 21-04-2003 18:57 jeg har købt en brugt bil der stinker af tobak - har I gode råd udover vand og sæbe ??? Karen 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
FalckManden 86 21-04-2003 20:29 Hej Karen.Min første bil købte jeg billigt af min far for snart flere år siden, end jeg vil mindes ;O) Men, han havde den dårlige vane, at han altid skulle tænde en cigar hver gang han havde fået startet motoren. Den lugtede mildestalt ikke særligt godt!!Løsningen : Jeg lejede en VAX, du ved sådanne man kan rense tæpper med. Som sæbe brugte jeg en opløsning af 2/3 dele vand og 1/3 FLÜGGERRENS. Denne sæbe bruger malerne selv. Den fjerner tjære, tobaks"stank", og alle misfarvninger samt pletter!! Prøv det, det løste mit problem dengang. Den kan bruges både i loftet (himlen) samt på sæder og på tæpperne i bunden.M.v.h.------------------FalckManden fra Fakse, Sydsjællands smørhul. FalckManden fra Fakse, Sydsjællands smørhul.
bodker 512 9230 21-04-2003 21:52 Prøv med en balje ½ vand og ½ eddike.Lad det stå i bilen, med tillukkede vinduer, gerne i solen. Det kan fjerne tobaksrøg. Mvh. bodker
zulu 2331 22-04-2003 12:20 man kan få et middel der hed X-it. Det har jeg selv brugt til nogle møbler jeg har fået foræret. De lugtede slemt af fugt efter at have stået i en kælder men efter at have behandlet dem med X-it forsvandt lugten.X-it kan købes hos Matas og vidst nok også i større supermarkeder Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her