Pris på carport/redskabsrum

Hej

Har kigget lidt herinde igennem flere år, så nu er det vist tid til min første tråd

Skal have lavet en 40 m3 carport med 20 m3 redskabsrum for enden. Altså 60 m3 ialt. Jeg vil have lavet sokkel hele vejen rundt (ca. 32 m ialt) da den skal være forberedt til en ordentlig garage hvis det engang bliver aktuelt. Gulvet i redskabsrummet bliver betongulv med 150 mm isolering. Spærene er 220 mm spærtræ, og bliver sat c/c 60 cm. Douglas plader som tag, og afsluttende tagpap.
Der bliver selvfølgelig lavet stern og inddækning mm. Det eneste der ikke er med er udvendig beklædning. Regner med at jeg selv kan isolere redskabsrummet og beklæde indvendigt i carporten/redskabsrummet. Det skal siges at der også er en dør og et topstyret vindue 70 x 120 med i prisen.. Har fået en pris på 100.000. Er det cirka prisen, eller er det helt hen i vejret ? Synes det er lidt svært at vurdere. Umiddelbart lyder det dyrt, men når man snakker med andre om hvad de har fået lavet er det måske ikke så vildt. Ved godt at sokkel og gulv fylder godt i prisen.
Håber der er nogle som har nogen input så jeg kan få taget mig sammen til at få lavet en aftale med tømreren.
Venlig hilsen Claus
 

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Umiddelbart vil jeg sige, at det er drønbilligt.... jeg byggede en carport på 30 m2 for 6-7 år siden, hvor jeg lavede alt selv, og den løb (så vidt jeg husker) i ca. 30.000,- i materialer alene, uden porte og døre eller støbt sokkel/gulv.

Så hvis du bare skal lave yderbeklædning og isolere lidt, så ville jeg slet ikke betænke mig på det.


Mvh.

Jan R.

Hej.

Jeg er ved at være færdig med en carport på 50 kvm. med et 15 kvm skur.

Den er med tegltag og valm. Det er lidt dyrere end almindelige spær og pap. Jeg bygger for ca. 90.000 kr. incl. fliser. Spær er købt færdiglavet. Jeg har fået ca. 20% rabat i trælasten på indkøb.

Jeg laver alt selv. Syntes der lyder som en ok pris du har fået hvis du ikke skal røre en finger.

Vh
Ole

 

Hej

Tak for jeres indput. Det er nogle gange rart at høre andres meninger hvis man selv er lidt i tvivl. Det lyder som om jeg roligt kan få noget sat igang.

Claus

Det lyder nærmest for billigt... Hvis du får lavet det sort så husk endelig a vente med a betale alle pengene til du står med det færdige resultat foran dig..
Annonce
Jeg fik tilbud far et dansk firma om en karbonfiber / stål carport til 2 biler + redskabsrum i alt ca. 75m2 til 148.700kr inkl. levering og montage. Samme model fik jeg fra Slovenien med levering og montering inkl. slovensk moms 20 % til ca. 93.000kr og det sjove var at det slovenske firma leverede selv carporte til de mange udbydere i Danmark som plakater på deres hjemmesider at de selv bygger carporte.
Tråden er 5 år gammel, mon ikke den carport for længst er bygget?
Jo, Jens, men så fik han lige smidt endnu en af sine åndssvage reklamer!

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis