isolering af skunk

Hej

vi har skunke i vores rækkehus med 45 grader tag... man kan komme til skunken via. låger i alle værelser. Det er sådanne låber a la 1m gange 1m... der kommer træk fra dem og vi ønsker at isolere dem, da vi ikke skal anvende pladsen i dem.

kan trækket undgås ved at isætte fugebånd? Hvordan isætter man isolering nemmest og billigst. j har prøvet med alm bats, men de kan ikke står op... skal man bruge net eller andet? hvordan isolerer man fx. bag i skunklågerne?


kh. hilsen Mr. GDS 0
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
interessant. Vidste ikke at Flamingo isolerede... hvor tykt skal det være? skal jeg bare købe noget flamingi-isol. fra silvan? jeg er dog stadig i tvivl om hvorldes jeg kan få batts-isoleringen i resten af skunken til at holde sig stående.... . har hørt om man kan købe nogle net, som skal sømmes på.


kh. hilsen Mr. GDS 0

Du kan bruge kraftig ståltråd til at holde dit isolering, eller vindpap. Det tråd du har hørt om er nok hønsetråd.

Flamingo isolerer ganske godt, noget af det lige så godt som mineraluld


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Husk på at flamingo er meget brandfarligt ,og udvikler giftig røg ved brand

og er kun godkendt til boligisolering hvis det er kapslet ind i ubrændbart materiale

i hulmur,eller under betongulv

jeg ville aldrig bruge det i skunken


Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Du kan ikke bruge kontaktlim til limning, brug evt. alm. byggesilicone. Det er længe om hærde.

Og igen kan vi henvise til rockwool's hjemmeside om metoder.

Hvis du har flere låger kan du også købe noget af den type gips med isolering på bagsiden. Det er en aller anden skumart. Sikkert også brændfarlig.

Hvis lågerne er af ældre dato er de svære at gøre tætte.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis