Tråden er låst

Campingvogn bortgives

Sprite 400 uden papirer i mindre god stand bortgives. Nok mest egnet til legehus, hønsehus, jagthytte, ombygning til trailer, bådvogn eller lignende.
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu skal man jo ikke udelukke at det ville give lidt mere respons, hvis folk kunne se hvor den stod!! Var det f.eks. lige rundt om hjørnet fra min bopæl, kunne du være kommet af med den imorgen. Men står den i KBH har det ingen interesse! Og folk er nu engang sådan at jo nemmere det er, jo mere interesserede er de;-)

Hilsen Næstformanden, der kender en som skal have en campingvogn i 30 års fødselsdagsgave...

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Skrevet af Næstformanden den 12-11-2008 18:35
Nu skal man jo ikke udelukke at det ville give lidt mere respons, hvis folk kunne se hvor den stod!! Var det f.eks. lige rundt om hjørnet fra min bopæl, kunne du være kommet af med den imorgen. Men står den i KBH har det ingen interesse! Og folk er nu engang sådan at jo nemmere det er, jo mere interesserede er de;-)

Hilsen Næstformanden, der kender en som skal have en campingvogn i 30 års fødselsdagsgave...


Er det til dig selv??

Citat fra børneopdragelse:
Jeg vil helst ikke lyde som en gammel sur mand (er snart 30)

Venlig hilsen

Klaus
ja, du er skarp Klaus... Jeg vil male den og hive den op i flagstangen... :-)

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Hvilken farve og lægger du billeder af den, når den er i top (form)??

Sniffer  
Annonce
Jeg ku hente den og stille den på min genbo's fortorv. Jeg er godt nok træt af at glo på hans lig af en campingvogn....

Mvh You Can Do It!

Ja, verden er uretfærdig - skoler og skraldespande kan vandalerne godt brænde af, men de vrag vi sagtens kan undvære - de får lov at stå..

Sniffer  
Har du den stadig stående???
Hvis ja, har du selv haft den med plader på eller ved du hvem der har haft den før???
har du den endnu. og hvor i 6470 står den kunne godt være meget intra iden.er der papier på vognen
Først lige et undskyld til drans, som jeg kan se, at jeg ikke har svaret her for tre år siden.

Den er væk. Der var een der kom og hentede den. Vi har en anden campingvogn stående, som er i noget bedre stand, uden dog at at være i god stand. Den har nok ingen handelsværdi. Den er indregistreret. Vi bruger den stort set aldrig. Jeg vender lige tilbage, hvis jeg skulle beslutte mig for at den skal væk. Jeg tænker lige over det.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også