Gulvafløb - badeværelse

Vi har fået konstateret, at der er beton mellem gulvristen og afløbsskålen i badeværelset. Dette skal gøres vandtæt.
Er det en rigtig løsning at påføre noget flydende gummimembran, en form for primer eller hvad er bedst?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det bedste er naturligvis af tage risten af og montere et forlænger stykke mellem rist og afløb. Det kan fåes til de fleste afløb. Hvis dette ikke er muligt ar det bedste at skifte afløbet og risten man det betyder også at der må arbejdes med fliserne og kan der fåes nogle til erstatning og skades afløbet længere nede så større dele af gulvet skal op og et større kloak arbejde står for døren...
Jev ville godt turde behandle overgangen med en tættende behandlig for at undgå at vandet kan sive ud. Men jeg ved ikke om det er lovligt... En membran jeg gætter på vil være OK at anvende er en "lim med cement" der anvendes til letbeton elementer i brusekabiner..

Njord

MVH Njord
Ja, jeg tror at vi går efter en tætning i første omgang. Jeg har hørt om vandbaseret epoxy, som måske kan bruges.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også