havne/kaj anlæg

Vi er virkelig på spanden. Vi har købt et hus med et havneanlæg som faktisk ikke er der længere. Vi skal bygge noget der virker uden dog at investere i som til en hel lystbådehavn. Er der nogen som har nogen erfaring i hvordan man gør, hvilke materialer der holder og evt. kender nogen som måske har erfaringer på området
Håber der er nogen derude der kan hjælpe
Hilsen Oscarven

<p>oscarven</p>
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej oscarven.

Et havne anlæg er jo nok ikke lige en enkeltmands opgave, selvfølgelig kan det lade sig gøre men det vil tage tid og det vil koste penge, mange penge !

Nu kan jeg se at i bor i Fåborg området så der er da et par muligheder for hvor det kan være.

Hvis det er i Fåborg vil jeg gerne lige komme over en smut og give jeg et par ideer om matriale valg o.s.v..

Jeg har lagt en Privat Besked til dig.

V.h.  håndværkeren

Hej.

Sådan noget havnebyggeri er nok ikke lige til, med tilladelser osv.
Måske du kan finde lidt inspiration på denne side www.peerskytte.dk
Har du penge nok, så udfører de sikkert gerne hele opgaven for dig.

Mvh
Sømanden
I gør det selv nr.12/2008 (31/7-20/8) laver de en badebro med sænkekasser i trykimprenerettræ. Hvis den bliver lavet lidt kraftiger kan den måske bruges

Du kan også se om du kan finde en bundgarnsfisker (der er ved at være langt mellem dem) og høre om han har en pram til at ramme pæle ned med, og om du kan låne/leje den. Og så bruge pælene til at bygge en bådebro på Evt som pontonbro.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Du skriver en gammel havn - hvad er der tilbage af den - taler du om rep eller nyt?? og har du noget budget.?

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Annonce
Jeg tror at spørgeren har tabt interessen igen.
Rolig ,nu, tråden er kun et par dage gammel,det er jo ikke alle der sidder foran pc,eren dagligt(som du og jeg)

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Kan vi ikke få et billed af den omtalte eks-havn?

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Tak for alle gode råd. Jeg har pt. en aftale med en af "de store" havnebyggere, som vil se på sagen. Vores problem er også, at grunden er så smal at et ramslag fra vandsiden ikke kan bruges, og vi skal have maskiner ind over naboens grund.
Men tak for alle gode indslag. Jeg checker engang imellem, men sidder ganske rigtig ikke stand-by ved pc'en hele tiden.
MVH Oscarven

<p>oscarven</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis