varmepumpe

Hej,

Jeg har installeret en varmepumpe, hvor udendelen stopper efter 2-3 sek efter skift til varme og blæser i indedelen stopper også.

Er der nogen der har oplevet det samme problem?

Hilsen Bahar


<p>Hvilken type Marstal motor, og hvad forventer duat få for den? <br /> Din båd er en Kragejolle</p>
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du har samme brugernavn på dba.dk og købte den der brugte model, KAN det jo være at du er blevet snydt!! Jeg kender, som før sagt i andet indlæg, ikke noget til mærket, men det kan være et tegn på fejl i yderdelen. Hvis den ikke kan varme, vil indedelen også gå i stå, istedet for at blæse kold luft!!

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Kom dog lige til at læse dit indlæg igen... Begynder den at varme, eller varmer den slet ikke?
Kompressoren stopper i 5-10 minutter mens den udligner trykket i rørene. Derefter vil den starte med at varme. Det samme hvis du vil gå fra varme til køl.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Hej Næstformanden,

Jeg har det samme bruger id. i dba!. Anlægget som jeg har købt er nyt men købt privat. Først var der problem med inverter print som jeg fik tilsendt fra England. Nu kan anlægget starte med køle men når jeg skifter til varme kører kompressoren i 2-3 sek. og stopper og starter igen efter 25-30 sek. Jeg har stoppet anlægget efter 3-4 minutter. Mener du at jeg skal lade anlægget kører i 10-15 minutter?

Hilsen Mehrdad

<p>Hvilken type Marstal motor, og hvad forventer duat få for den? <br /> Din båd er en Kragejolle</p>
Tjaa... der kan være flere problemer. Hvad det er kan jeg ikke sige ud fra de oplysninger jeg har her.
Jeg kan herfra kun anbefale dig at finde et autoriseret kølefirma, der kan komme og kikke på den.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis