Erfaring med trådløse røgalamer

Hej

Ville høre om nogen herinde har erfaring med trådløse røgalarmer? Vil gerne skifte de 5 individuelle ud med trådløse der aktiverer hinanden. For ikke at lave et helt stort nummer ud af det havde jeg regnet med batteridrevne modeller, og ikke dem der går på 230V. Hvis i har nogle kommentarer til mærker, priser etc. så takker jeg mange gange.

Venligst, Silas

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Når du nu skal igang, så skift til 230 V alarmer, da det idag også er et lovkrav i nyere byggeri.. Ellers tror jeg såmænd at de trådløse er fine nok. har dog ingen umiddelbar erfaring med disse...

Jeg har et stort hus og derfor mange trådlåse alarmer, købt i Bilka, 2 for en pris.. disse fungerer uden problemer, eneste minus er den udskrivning man har til batterier når alle sammen løber tør på samme tid.

 

mvh


<p>Peter Madsen</p>
Jeg syntes nu ikke det er det helt store problem. Batterierne holder raskt væk i et års tid alligevel. Men i og med at de skal have en god portion ladning på ved udskiftningstidspunktet, kan det godt svare sig at købe genopladelige batterier. Alternativt, så kan du smække batterierne i din lommelygte eller lign. efter udskiftning. Jeg har mine meldere forbundet til min alarm. Når en melder går igang, så piver hele huset. Denne løsning er en del dyrere, men hvis du alligevel skal have et alarmsystem, så giver det god mening at koble røgalarmen på tyverialarmen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis