Autoradio/CD KGN 4 28-03-2003 19:02 HejJeg har købt ny(gl) bili denne er monteret en CD spiller af mærketCAD, den skal tilsyneladende have en kode.Den fulgte imidlertid ikke med.Autoforhandleren kan ikke hjælpe mig.Hvem kan hjælpe ?På forhånd takMvhKGN MvhKim Munkebo 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
JørgenE 2376 4040 28-03-2003 21:54 Jeg ved kun, at Blaupunkt kræver dokumentation for købet af deres radio for at åbne den og udlevere kode, men mon ikke købet af en bil med CD er ok - jeg ved det ikke, men find importøren af CD'en og kontakt dem.Ellers synes jeg autoforhandleren af bilen har et problem, for hvis du har købt en bil med CD, skal det også fungere, selvom man tager strømmen fra batteriet. Jeg kender dog ikke købeloven om dette.- JørgenE Mvh. JørgenE
AndersG 171 4700 29-03-2003 08:01 Nogle gange indskrives koden i servicebogen, og muligvis er koden påklistret bag på radioen.
ThomasB 1608 29-03-2003 09:00 Hej.Min faders radio i bilen manglede også en kode. Kan kørte ind til Ford og bad dem lukke radionen op. Det gjorde de ved at tage askebæret ud, og kigge på det klistermærke der sad under askebæret - der stod koden!!Kig der.Ellers ville jeg insistere på at få udleveret koden at forhandleren der solgte dig bilen. Hvis ikke han vil det, eller vil sørge for at koden bliver udlæst, så er det en sag for FDM.Forøvrigt udlæses koden af serienummeret. (sådan var det på min Blaupunkt radio) Det kostede 350 kr.MvhThomasB