Tråden er låst

Gipshejs / gipsskruemaskine søges

Søger at låne/leje/købe en gipshejs i en periode. Mit arbejde betyder at jeg kun har ca. 2 timer per dag til at lave gør-det-selv arbejde i, så derfor bliver det noget dyrt at låne en i Silvan.

Er der nogen i københavn/nordsjælland som har udstyret til lån/leje i en måneds tid, så send en privat besked til mig, og hør om vi kan finde ud af noget.

Mvh You Can Do It!

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Stark i Glostrup arbejder sammen med et firma der ikke har noget imod at leje ud i længere perioder, og så give en klækkelig rabat. Prøv at tage en snak med dem. mht. gipsskruemaskinen, så er min erfaring at efter at have lagt lidt over 160kvm gipsplade lofter (ofte i to lag), og en nogenlunde tilsvarende mængde vægge, så er det hurtigere at bruge en hånd og en skruemaskine, da mekanismen i maskinen hele tiden fucker op og skal renses eller lign.

Ps. jeg har en billig gipsskruemaskine til salg hvis du selv gider at rense den for gipsstøv, smøre den osv.
har selv købt en af de dyre gennem en herinde og vil sige det bliver godtnok til noget med sådan en.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis