oras el vandhane

Hej
Jeg har en oras el vandhane - som lige opfører sig lidt mærkligt.
Jeg har skiftet et rør i kælderen, da det var begyndt at dryppe og da jeg tender for vandet igen har det åbenbart løsnet en masse gammelt skidt i rørene, og det kommer da også en masse lort ud af hanerne de første gange jeg tænder. Men en times tid efter skal jeg vaske hender i min oras el vandhane - og så vil den ikke slukke. Det er noget lort...

håber nogle kan komme med nogle gode råd...

Cold be heart and hand and bone, cold be travelers far from home... they do not see what lies ahead when sun has failed and moon is dead.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kunne tyde på at der sidder noget skidt i ventilen, så den må du have renset.
Jeg kender ikke opbygningen af den hane, så jeg kan ikke fortælle dig hvordan du gør.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Det kan også være sien der skal tømmes, der hvor vandet kommer ud. Hvis den er stoppet til dannes der modtyk på vandet og det kan ventilen ikke finde ud af. Alternativt er det en ny ventil. Er den inden for garanti perioden tager Oras den. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis