Tomme sodavandsdåser

Vi købte i maj nogle dåsesodavand i Calle, det var nogle af de der tilbudskasser/blandede kasser som formentlig stammer fra væltede kasser

Holdbarhedsdatoen siger 2009 på alle sodavandene og flere af dem kan holde sig til juli md 2009, så de er ikke for gamle

Problemet er at jeg har oplevet at mange af dåserne er tomme, dvs. de er utætte, dåserne er hele, dvs. der er ingen synlige huller, men de er fuldstændig tomme, dvs. ikke en dråbe sodavand i??

Nej jeg har ikke købt tomme sodavand, de var fulde og intakte ved købet, men jeg opdagede problemet efter 1-2 uger, og jeg vil tro at det er ca. 1/3 af alle dåserne der på nuværende tidspunkt er tomme, og der kommer flere til hver dag

Det er alle mærker eftersom det er blandede kasser

Hvad kan probemet være?

Venlig hilsen

Klaus
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Dine børn har sku da fundet en fidus... ha ha..
Du har ret... det lyder helt fjollet !! Lyder som om nogle tager pis på dig . (???)

Mvh Jan J

Ja det lyder som en rigtig røverhistorie.

Her i går ville jeg lige hente en ny forsyning i skuret, alle dåserne er våde af sodavand, fandt 15 intakte som jeg tog med ind.

Dåserne blev lige vasket under den varme hane, og stillet i køleskabet. 2 timer efter opdagede jeg at den ene pludselig var halvtom, og at der var sodavand i køleskabet, hullet var ganske lille helt i bunden, ingen synlige skalder bare et lille hul hvor sodavanden sivede ud, meget mystisk

Ingen andre der har oplevet det samme?

Venlig hilsen

Klaus

VVS - hmmm, har du så ikke forstand på at svejse??? Så ku' du lige......

Ja, det lyder lidt mystisk, men du må vel konstatere, at man kan spare sig fattig.

Sniffer  

Håber ikke Calle har de samme problemer,- bare i et noget større omfang hvis det er tilfældet.....
Kan du ikke skrive til producenten af sodavandene,- skriv produktionsnummeret til dem på dåserne, og hør om de har haft problemer. Muligvis giver de en kompensation. Firmaer er faktisk ofte glade for at få sporet sådanne problemer.

mvh jan

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis