En CB 160 er et godt bud.
Det afhænger dog af motorstørrelsen. I 60'erne kunne den købes herhjemme som en CB 72 ( 250 ccm) eller som CB 77 (305 ccm). Der var mange der var født som 250 og så blev boret op til de 305 ccm.
Har selv haft en til gadekørsel og en til banekørsel som var opboret til 350 ccm og med en 5 trins quife gearkasse. ( den kom nu aldrig ud at køre)
Det var en meget populær mc og hurtig efter datidens begreber. Har selv haft en cb 77 og den kørte lige op med en 650 BSA.
Jeg kan ikke genkende tanken på dette billede.