Hjælp til Troldtekt

Hejsa
Jeg skal have lavet ny loft og jeg regner med at bruge Troldtekt (fin, hvidmalet, K5-FU kanter). I den forbindelse vil jeg gerne høre om folks erfaringer med omtalte produkt og specielt hvordan man laver de pæneste kanter ud imod væggene.
Jeg har selv lavet et forslag til "hjemmelavet" lister til afslutning (farvet rødt på tegningen).

Hilsen
Bjørn Egekvist
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det ikke "bare" at støde den yderste plade helt op til væggen? Sådan har jeg påtænkt mig at gøre det, når jeg sætter plader op som loft på badeværelse.


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej ! Har flere gange sat dem op i nogle heste stalde ,med en forskaling på 30 cm , starter altid i midten af loft så får man samme skæringer i alle sider og det syntes jeg er pænest, dermed er der heller ikke nogen skråkant ud mod væggene og man kan så vælge at sætte en liste op

Tim  
 
Vi har lige sat Troldtekt op i stalden og har gjort som Svalebo beskriver.

Hilsen Henriette

 

Har altid undret mig over de plader og ikke kendt navnet - her blev jeg klogere.
Har googlet uden resultat, så hvor finder jeg noget om egenskaber og hvordan produktet er lavet???

(undskyld jeg blander mig her i tråden)

Sniffer  
Mon ikke du kan læse noget mere på producentens hjemmeside: http://www.lhammerich.dk

Har lige sat mit loft op i et badeværelse og har "bare" afsluttet blankt mod væggen som billedet jeg lagde tidligere. Det er blevet ganske pænt. Jeg frygtede lidt, hvor pæne kanterne blev når man saver pladerne til, men de er overraskende pæne og ikke flossede som frygtet.

Smider lige et par billeder senere af resultatet til reference.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Tusind tak Nimand - har gemt linket.

Sniffer  
Sådan ser mit ud uden lister.


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis