puch maxi går ud efter nogen minutter.

hej
har lige købt en puch maxi k. men har det problem at den går ud efter jeg har kørt et par minutter. går ud fra at den drunkner for den skal stå lidt før jeg kan starte den, og tændrøret er også vådt. skal jeg sætte en anden dyse i eller hvad tro i??

Mvh jonathan

mvh jonathan


14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Næh jeg tror du skal tjekke din flyder i kaburatoren, lyder snarere som om den hænger eller står for højt.
hej igen..
har været ud og se på det..men hvordan tjekker man lige om flyder hænger eller stå for højt??
Mvh jonathan:)

mvh jonathan


Du piller bundkaret af hvor flyderen sidder i, og så skal den bevæge sig frit når du støder til den med fingeren (op og ned) prøv at holde den oppe og åben for bezinen, slip den og du kan kontrolere om der kommer noget igennem. Der kan også være urenheder i bunkaret der hindr den i fri bevægelse. For at kunne stille den skal du kende dybden i bundkaret i forhold til flyderen når denne er åben, trækker du så ca, 5 mm. fra dybden så skal flyderen lukke ventilen ved denne højde.
hej igen..der er flyderne det er galt med..forstår bare ikke helt der med at indstille den?
kan du forklar det nærmere??
Mvh jonathan

mvh jonathan


Annonce
Det er svært at forklare bedre end jeg har gjordt, så var det ikke en ide at humpe ned til knallert reperatøren/cykkel handleren og få det ordnet. Han kan så lige give dig et par fif.
okay..må lige se om jeg ikke finder ud af det.
men tak for hjælpen.

mvh jonathan


så har jeg fået lavet den..blæst kaburatorne igennem med en kompressoer, og så kørt den..
Tak for hjælpen:)


mvh jonathan


hej igen.
har lige et spøgesmål mere.
hvordan kan man se om den er borret?? for ham jeg købt den af sagde at den var borret men det tro jeg ikke helt på. så hvis der en der gider og fortælle mig hvordan man kan se om den er borret vil jeg bliv glad:)

Mvh jonathan

mvh jonathan


Hej Jonathan.

Du kan muligvis ikke se det, men du kan måle det. Ved indsugningen bliver der presset en lille hårdtmetals foring ind i de cylindre der skal være droslet ned til det Danske markede, der er så nogle der bore denne foring ud så åbningen bliver større. Så du skal kende det oprindelige mål på indsugningen i cyl. for at kunne afgører om den er boret/ulovlig. Bliver du stoppet at politiet har de en lille måle dorn de lige stikker ind ved indsugningen, på den måde kan de se det med det samme, og det kan blive meget dyrt. 

Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis