Kasse til computerspils-trommesæt!

Om få uger udkommer computerspillet Guitar Hero World Tour, hvor der blandt andet er et trommesæt med, så man kan sidde og spille samtidig med musikken på skærmen!

Det kunne jeg utrolig godt tænke mig, men min kone er mindre begejstret for at have sådan et monstrum stående i stuen - derfor har vi lavet et kompromis, der går ud på, at trommesættet kan stå på altanen, når jeg ikke bruger det.

Problemet er, at jeg er både hammer- og skruetrækkerhandicappet, og ikke rigtigt ved, hvordan jeg skal give mig i kast med at bygge sådan et monstrum!

Hvad er den bedste opbevaringsløsning for mig? Det skal kunne holde til fugt og måske lidt regn af og til fra den overdækkede altan, og trommesættet er cirka 80 cm højt og ellers 50x100 cm cirka.

Skal det være i træ, metal eller måske plastik? Og skal det isoleres på en eller anden måde?

Alle forslag til en løsning vil blive værdsat utrolig højt.

Tak for hjælpen, vh Rock.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvad med en af de plastik kasser der er beregnet til havehynder, de har nogenlunde de mål du har opgivet

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Hmm det er måske en mulighed - jeg er ikke sikker på, at jeg ved, hvad du taler om dog :-).
Kan du finde et billede af det et sted på nettet evt.?

Og ville den beskytte mod fugt og den slags mon?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis