billeder ved inlæg

Hej Allan E

Spurgte på et tidspunkt om hvordan man tilføjer billeder ved sine svar - Hvordan går det med det ????

Hilsen "Polobjørn"

"AUTOELEKTRIKEREN"
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du klikker på besvar kommer der under tekstruden nogle linier nedenunder, hvor der står "gennemse"

Klik på "gennemse". Herefter får du adgang til "dokumenter", hvor du så kan vælge "billeder", hvis det er det du vil oploade.

Så kan du vælge det skilderi, du vil glæde os andre med.
Det er en god ide at formindske billedet inden upload, idet det ellers tager en krig, og systemer formindsker alligevel billedet, når det kommer frem.

Sådan har jeg gjort med vedhæftede!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Den står allerede bag den midterste port, sammen med træpillerne til fyret!! :)

Med venlig hilsen
ktm

 

hej ktm

det er nu de små billeder under vores navne som jeg mener - hvordan gør man det ???

Hilsen polobjørn 


"AUTOELEKTRIKEREN"

Det var meget værre!

Min avartar, som jeg har fundet ud af det hedder, stammer fra det gamle LDS, og jeg må medgive, at jeg kan heller ikke se, hvordan man kan gøre det her på det nye LDS, men så må vi nok have AllanE på banen.


Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Så langt er Allan ikke nået med det nye forum, så de billedløse må væbne sig med tålmodighed lidt endnu.

Sniffer  
Nå ja, avatars.....hmmm....jeg bander lidt over firmaet bag forumsoftwaren i øjeblikket. Der er problemer med en opdatering som bl.a. kan løse problemet/manglen med avatars. Det er nogle måneder siden vi fandt problemet, men der er ikke sket så meget endnu.

Så vi må væbne os med tålmodighed lidt endnu.

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis