Hvem er "Lav-Det-Selv"

Hvorfor er der nogen der hedder "Lav-Det-SelvBrugeren er offline"
Og måske er jeg blind, man kan man ikke se andres profiler. Jeg kan ikke lige finde hvilke by folk bor i??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mon ikke det er Admin. af siden selv, der bruger det nick??

Mht. hvor folk bor, så er der da postnummer på de fleste - så det skulle da være nemt nok at "se" hvor folk mener de hører til!
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

De brugere, der hedder Lav-det-selv, har jeg regnet mig frem til er slettede brugere, som har fået denne status ved en tidligere konvertering.

Hvis du lægger mærke til det, er det som regel ifm meget gamle indlæg, at det optræder.

Ved ikke om det holder, men det ser sådan ud for mig.

Jeg savner også, at kunne gå ind på profilerne, som jeg gerne så udbygget, så de enkelte måske kunne vise lidt om deres interesser samt gøren og laden i øvrigt.


Med venlig hilsen
ktm

 

Du har næsten ret ktm - ikke nødvendigvis slettede brugere, men ældgamle indlæg, som JørgenE mener fortsat er relevante og det er da ikke så ringe endda.

Sniffer  
Sniffer har ret.

Da JørgenE og jeg startede LDS i tidernes morgen, lagde vi 3000-4000 indlæg ind manuelt. De blev kopieret fra de offentlige såkaldte "nyhedsgrupper"/Usenet. Problemet dengang var, at indlæggene i "nyhedsgrupperne" blev slettet efter et par måneder. Dvs. at historikken og arkivmuligheden forsvandt, hvilket vi syntes var en skam. Dét var en af grundende til at vi startede LDS i sin tid. De oprindelige indlæg blev navngivet "Lav-det-selv" eller "Fra NG" (NG=nyhedsgruppe).

Ktm og grandoldman: Muligheden for at klikke ind på den enkelte brugers profil kommer. Det har bare vist sig at være en større opgave end jeg havde regnet med.

Mvh. AllanE
På en måde er LDS. også "dig og mig" for var vi ikke en hel masse brugere, var der ikke noget der hed LDS.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis