Venstre hjul drejer forsinket med ?

Hejsa, jeg har en bimmer ( 525i fra 82 ) og mit problem er at det virker som om det venstre forhjul er lidt bagefter med at dreje og der fremkommer ind i mellem en klonkelyd fra styrtøjet et elelr andet sted.
Hvad kan der være galt med henholdsvis første og andet spørgsmål.
Bilen har servostyring.

Balle
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vil lige tilføje at den meget gerne vil trææke over mod den ene side hvis man køre hvor der er bare en lille smule ujævnt ( almindelig vej der skråner eller eren lille bule på, alle overstyring )

Balle
Nemlig - men man skal tage fat fra oven og nedenfor, ellers virker det ikke.

Så tag fat i toppen at hjulen og i bunden, og mærker du et par mm. er det ikke noget, men kan du mærke noget metal´og derved fornemmer den mindste metalyd, så er den gal.

Mvh JørgenE.

Mvh. JørgenE
Styrkuglen checkes som jeg skrev i forrige indlæg.
Du kan gøre som Jørgen skriver, men det er hovedsageligt bærekuglerne du checker ved at gribe foroven og neden. Bilen skal da helst være løftet så hjulet hænger frit.
Så fik jeg kontrolleret det, Det var sporingen, og styrekuglerne den var gal med.
Men jeg fandt ud af at bærekuglen i venstre side kan rokkes, Hvor meget må denne kunne rokkes ved et syn ? For jeg skal have den synet her mandag og tiden er vist ikke lige til at nå at skifte den, hvad siger de til den slags, for man en bemærkning hvis alt andet er ok, eller hvordan ligger det med det

Balle
Annonce
Der må intet slør være. Iøvrigt så strejker de vel stadig smile så kan du nå at få den skiftet.
Nej strejken sluttede fredag, Jeg skal til syn med den i morgen da de fra mandag morgen genoptager arbejdet. Nå men jeg må så få det klaret i løbet af formiddagen. Det er heldigvis først om eftermiddagen den skal synes.
Tak for hjælpen alle sammen

Mvg.
Glenn

Balle
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis