Hjælp til puch maxi k

da jeg satte et power filter på kunne den ikke stå i tomgang så jeg stramte skruen også gik den ud og nu kan jeg ikke starte den der sad en 50er dyse i og jeg satte en 60er i kan det være fordi den er druknet og er sværd at starte eller motoren er død? vil i ikke nok hjælpe mig?

<p>Akut puch maxi k hjælp!</p> <p>&#160;jeg havde købt et power filter til min maxi&#160;da jeg skulle omdyse kaburatoren sad der en 50er i jeg kom en 60er i jeg havde skruet alle skruer fra kaburatoren og skruet de fleste hårdt på plads igen undtaget tomgangs skruen og en anden skrue ved siden af den den&#160; daden skulle starte virkede den fint og kørte fint men kunne ikkestå i tomgang så jeg skruede tomgangs skruen hårdt fast igen så den kunne stå i tom gang da jeg startede den gik den død efter få sekunder og nu kan jeg ikke starte den igen vil i ikke nok hjælpe mig? jegved ikke hvad der er galt!?</p> <p>&#160;</p>
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej jo større dyse jo mere benzin og større risiko for at den drukner, nu ved jeg ikke om du har lavet andet ved den, men har du kun skiftet filter, så prøv at sætte mindre dyse i, ellers skal du øge indsugningen, for at den passer til det benzin der kommer ind.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis