Farvet stofledning

Hej Alle LDS'ere...

Vil lige høre om nogle har nogle erfaringer med dette:

Hvor kan man købe billigt stofledning (lampeledning) i flotte farver uden det koster en bondegård?? Gerne på nettet eller i Øst-/midtjylland..

Fruen har nemlig fået en fed idé til en cool lampe, med en del forskellige farver stofledning, men det skal helst ikke koste 1 mill.

På forhånd tak!!

Med venlig hilsen

Lasse Kristensen
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Stof beklædte ledninger hmm. så vidt mig bekent findes der kun to muligheder, sort og hvid. Det er muligt at du har set andre farver, men så er de specielt fremstillet til lampe producenten.
Det kan købes i alle regnbuens farver, men hvis du skal bruge det i metermål er jeg kun stødt på det i særdeles velassorterede belysningsbutikker og til priser der gør at man ser sort og hvidt... Jeg mener jeg gav omkring 50,-/m for rød stofledning for et par år tilbage.
Så lykkedes det dig at finde det til en fornuftig pris ville det være super med en tilbagemelding.
Nu ved jeg ikke hvilken farve din kone søger, men Tibberup Høkeren fører snoet ledning i hvid, sort, brun og gylden.

Hvis det kunne friste så skriv til [email protected]

Hvis det er andre farver er jeg dig svar skyldig. Jeg ved det findes i alverdens farver, men hvem der fører dem ved jeg desværre ikke.

God fornøjelse med dit projekt.


Med venlig hilsen


Tibberup Høkeren


www.tibberuphoekeren.dk


tak for jeres svar...

jeg har selv stødt på Rifraf, og har også fundet flg.:
http://www.frou-frou.dk/group.asp?group=802

Ville dog bare ønske der fandtes endnu billigere...

Men tak for forsøgene
Hej

Jeg arbejder for et firma der forhandler en masse farvede stofledninger, så afhængig af hvor du bor kan jeg henvise til en forhandler.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis