GARANTI

jeg har lige skiftet tandrem og med løberhjul og rem strammer hjul på min kia og det går fint har prøved det før men efter ca 500 km sker det der ikke må ske remmen knækker og motorren klasker ventilerne kan der være en fejl på remmen og hvad gør man der må jo værre garanti på delene eller hvad
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvis du selv har skiftet det, er der ingen garanti og om tandremmen har været defekt, eller den er gået i stykker ved montering, kan du desværre ikke bevise og det er dig der står med bevisbyrden, desværre.

Kun en ting at gøre, en ombyttermotor i, med mindre du selv kan renoverer den.
Nej undrer ikke mig det er en monteringsfejl af en strammer tyder på remmen har været alt for stram eller løs.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

strammer er fjeder belastet så den skulle jo selv stramme op til det den skal have og den siste jeg satte på har kørt 91000 uden problemer og det var på samme måde man sætter remmen på og strammer så op til man kan se at fjeder belastning står inden for nogle mærker men ok jeg må igang med at skifte topstykke
Hej.
Nu ved jeg ikke lige hvad for en Kia du har, men er vandpumpen trukket af tandremmen, kan den være skyld i det, enten ved stort slør, eller ved at være gået fast, så bliver tandremmen rykket over.
Dette kan dog ikke være skylden hvis den er trukket af ribremmen.
PS. Man skifter altid vandpumpen sammen med tandremmen, hvis, den er trukket af tandremmen
Mvh autoole
Annonce

Hvad er det for en kia?

 


jeg vil sove stille ind ligesom min bedstefar. Ikke skrigende som passagererne i hans bil...
kia carnival 2,9 crdi fra 2004

Det er ellers ikke en af de lette at lave. Er remmen gået igennem dækslerne?


jeg vil sove stille ind ligesom min bedstefar. Ikke skrigende som passagererne i hans bil...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis